pepa
Forumsvar skapade
-
Jag ser att du är ett jävla rojfahöl på att plåta skit. Finns ju ingentingt på mig. Fattar du inte vad folk vill se? Osså, faen va långsamt du kör.
-
FAn va coolt, jag var ju med på en bild! Jag är grym! Fan va coolt! Rambo!
-
Sveriges bästa fotograf? Är det Mathieu som har varit framme?
-
Du förtjänar fan ingen respekt. Du kör långsamt osså.
-
Ä va faen!!??? Ta bort bums o direkt! Det där e secret stuffon. Passar det inte så skit dig i näven. Låt den ligga!!! I karet på fjärde våningen. Rock ön!
-
Jag vet att efterfrågan på den här filmen är gigantisk, förmodligen för att det är två av de grymmaste juggar som finns som rockar på La Bocas olja i Le movie, därför är det synd att inte ärkejuggen själv lägger upp den igen. Vet dock att den finns nånstans, bara att luska reda på var.
/le uno de los orischinalles juggos
-
Faen va långsamt ni kör era jävla engångsligg. Dö juggen, lär daj köra blind innan du försöker. När kommer ni te Råger i Lund då?
-
En respuesta a:
Vi kommer att befinna oss o cabarete från jan till april o har bokat en relativt stor lägenhet.. så e det nån som vill hyra in sig på en bädd billigt så e det bara att maila..
//Jake
[/ QUOTE ]
Hoppas ni är beredda på att vinden kanske inte är den bästa i januari/februari. Man kan iofs ha tur, vi hade 40 dar i streck med grym vind i den perioden.
-
Jag jämförde rockern på de båda brädorna i helgen och skillnaden är marginell. Tycker Lab Raten var lite stabilare i vattnet än Icon, men den senare har lite bättre pop. Flexet är till för bättre pop, hållbarhet och höjdtagning. Snackade ett bra tag med Mike (Cabrihna-chefen) om det.
Jag körde i Olofsbo, kom ner lite sent pga meckande med nya brädan bara. Kul att höra att det såg bra ut i friåkningen, det var ju då vi hade lite vind. Lite segt att åka ut så tidigt men det var ändå en helt mäktig helg tycker jag. Sjuka fester! -
En respuesta a:
Har du testat Lab Rat 140 brädan?
[/ QUOTE ]
Nej men jag har skaffat mig en 130 Lab Rat med feta Fox-klistermärken på. Den var jävligt skön men kändes rätt så liten. Kanske inte för alla. Bra grepp men ändå lös om man vill. Har ett sjukt flex. Kom ner till Rågelund en blåsig dag och testa!