Forumsvar skapade

Sida 255 av 265
  • pepa

Medlem
    8 september, 2003 vid 04:51 som svar på: när ska andre philip ha uppvisning?

Han körde med shorty, som jag. Man fick se rätt shcyssta ladd, många roliga wakegrejer!

• pepa

Medlem
    2 september, 2003 vid 19:27 som svar på: Red Bull event in Sweden

Stod precis brevid och skulle blivit galen om Micke transitionade in i mig sådär. Löjligt om Mårten skulle blivit diskad.

• pepa

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 16:36 som svar på: olycka i habo igen…

En respuesta a:

RÄCKER INTE MED DESSA KONSTATERANDE! VI MÅSTE GÖRA NÅGOT!
    ETTT STORT ANSVAR LIGGER HOS EFARNAÅKARE: STOPPA FOLK FRÅN ATT KÖRA NÄR NI MÄRKER ATT DET INTE BEHÄRSKAR VINDEN: VARNA NÄR DET ÄR BYIGA VINDAR: HJÄLP INTE NÅGONS STARTA DRAKEN SOM NI INTE KÄNNER!

……….

[/ QUOTE ]

Va faen, det klart som fan man säger till om man ser någon som riskerar sin hälsa, men lite sunt förnuft får man ju ändå ha som individ också. Bara för att det finns folk som behärskar cp-vinden så ska man inte tro för mycket om sig själv. Har många gånger varit dunderöverriggad med 14, gått in och fått frågan hur det är? Alldeles för mycket, svårt att hålla säger jag och ändå tänker nybörjaren gå ut med en 15, trots att han vet att jag har kört ett jävla tag. Bättre då kanske att sätta upp lite skyltar med ’guide lines’ för spoten i fråga, som i Rågelund, fast med lite mer säkerhetsinfo. Typ, ”snacka alltid med da locals innan du kör” och lite såna grejer, så alla får chansen att själva ta ansvar för sin säkerhet. Självklart kommer jag inte sitta med munkaveln på om jag ser någon jackass på gång, men jag tror man hjälper folk bäst genom att göra det lätt för dem att förstå och hjälpa sig själva.

Kajta lugnt nu ett tag bojs!

• pepa

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 16:18 som svar på: NY OLYCKA!

Cabrinhas QR funkar bra, har testat den ett antal ggr.

PS. Andre Phillip kommer till Wave Classic!!!

• pepa

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 04:50 som svar på: Mr Habo

Det blåser i Göteborrrrrg!!!!

• pepa

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 18:31 som svar på: RRD drakar

Tyst för i helvete. RRD gör inte så bra drakar. De är hållbara men det finns ingen prestanda. Det är möjligt att Surfers Paradise (min sponsor och RRD-agentur) blir arga på mig men jag kan inte låta någon köra på kassa grejor. Cabrinha är mycket bättre, samt resten av de stora märkena. Kajta, sluta skriv!

• pepa

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 18:27 som svar på: Fetaste bidlerna från fetaste vågstället

Varrt e dom sjösta dilderna då???!?!?!?!? Du kan ju itte juga din naggafaced killa slöt. Kajt on ju jugge.

• pepa

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 18:25 som svar på: GALEN OLYCKA I HABO IDAG

Okej, det här är en `sjuk olycka` i Sverige, men det är ju ingenting mot vad som händer utomlands. Props till alla instruktörer och skolor som förebygger den här typen av olyckor, tack skall ni ha. Och gott att det inte gick värre för dig mannen. Kite safely bojs!

• pepa

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 04:56 som svar på: När kommer -04’orna

Cabrinhas nya grömma brädor kommer lagom till Wave Classic i Varberg (1:a helgen i september) och drakarna nån gång i oktober. Men vi har ett par hemma redan nu som vi kör runt och domininerar på… kom ner till Rågelund idag så kan du klämma lite. Hårdrock.

• pepa

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 04:52 som svar på: Niggas 4 Downwind Habo/Jipä express

Ääää dra era möghögar, d dä ä ju bra å så men ni kan ju inte ligga å fräsa för faen. Waita ba tiss da rud bojz in da hööd kommer ner å kickar en wooppppis. Töst.

• pepa

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 04:48 som svar på: RRD drakar

Jag skulle säga att det inte är mycket att hänga i granen, och jag kör ändå för Surfers Paradise som säljer RRD. Cabrinha mycket bättre prestandamässigt. Naish och de andra också för den delen.

• pepa

Medlem
    12 augusti, 2003 vid 14:56 som svar på: Niggas 4 Downwind Habo/Jipä express

Vi skä köre niggarace frön Möööghålma te Grösgöka klockan 19 på tossdag. Zlatan o Kotte o Gregge o Jugge-Göran ska mä. Nån mer?

• pepa

Medlem
    12 augusti, 2003 vid 14:53 som svar på: Boende i Varberg

Vä fön, tälta!!

• pepa

Medlem
    12 augusti, 2003 vid 04:58 som svar på: Vilken bild. Bäst bildtext vinner!!!

Såg eurosport, vågsurfing från Sydafrika med massa delfiner i vågorna. Såg precis ut sådär.

• pepa

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 18:58 som svar på: Gaastra G-Spot…noen som har erfaring med….

Rolig och bra kite utan speciellt mycket lyft.

Sida 255 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications