pepa
Forumsvar skapade
-
Han körde med shorty, som jag. Man fick se rätt shcyssta ladd, många roliga wakegrejer!
-
Stod precis brevid och skulle blivit galen om Micke transitionade in i mig sådär. Löjligt om Mårten skulle blivit diskad.
-
En respuesta a:
RÄCKER INTE MED DESSA KONSTATERANDE! VI MÅSTE GÖRA NÅGOT!
ETTT STORT ANSVAR LIGGER HOS EFARNAÅKARE: STOPPA FOLK FRÅN ATT KÖRA NÄR NI MÄRKER ATT DET INTE BEHÄRSKAR VINDEN: VARNA NÄR DET ÄR BYIGA VINDAR: HJÄLP INTE NÅGONS STARTA DRAKEN SOM NI INTE KÄNNER!……….
[/ QUOTE ]
Va faen, det klart som fan man säger till om man ser någon som riskerar sin hälsa, men lite sunt förnuft får man ju ändå ha som individ också. Bara för att det finns folk som behärskar cp-vinden så ska man inte tro för mycket om sig själv. Har många gånger varit dunderöverriggad med 14, gått in och fått frågan hur det är? Alldeles för mycket, svårt att hålla säger jag och ändå tänker nybörjaren gå ut med en 15, trots att han vet att jag har kört ett jävla tag. Bättre då kanske att sätta upp lite skyltar med ’guide lines’ för spoten i fråga, som i Rågelund, fast med lite mer säkerhetsinfo. Typ, ”snacka alltid med da locals innan du kör” och lite såna grejer, så alla får chansen att själva ta ansvar för sin säkerhet. Självklart kommer jag inte sitta med munkaveln på om jag ser någon jackass på gång, men jag tror man hjälper folk bäst genom att göra det lätt för dem att förstå och hjälpa sig själva.
Kajta lugnt nu ett tag bojs!
-
Cabrinhas QR funkar bra, har testat den ett antal ggr.
PS. Andre Phillip kommer till Wave Classic!!!
-
Tyst för i helvete. RRD gör inte så bra drakar. De är hållbara men det finns ingen prestanda. Det är möjligt att Surfers Paradise (min sponsor och RRD-agentur) blir arga på mig men jag kan inte låta någon köra på kassa grejor. Cabrinha är mycket bättre, samt resten av de stora märkena. Kajta, sluta skriv!
-
Varrt e dom sjösta dilderna då???!?!?!?!? Du kan ju itte juga din naggafaced killa slöt. Kajt on ju jugge.
-
Okej, det här är en `sjuk olycka` i Sverige, men det är ju ingenting mot vad som händer utomlands. Props till alla instruktörer och skolor som förebygger den här typen av olyckor, tack skall ni ha. Och gott att det inte gick värre för dig mannen. Kite safely bojs!
-
Cabrinhas nya grömma brädor kommer lagom till Wave Classic i Varberg (1:a helgen i september) och drakarna nån gång i oktober. Men vi har ett par hemma redan nu som vi kör runt och domininerar på… kom ner till Rågelund idag så kan du klämma lite. Hårdrock.
-
Ääää dra era möghögar, d dä ä ju bra å så men ni kan ju inte ligga å fräsa för faen. Waita ba tiss da rud bojz in da hööd kommer ner å kickar en wooppppis. Töst.
-
Jag skulle säga att det inte är mycket att hänga i granen, och jag kör ändå för Surfers Paradise som säljer RRD. Cabrinha mycket bättre prestandamässigt. Naish och de andra också för den delen.
-
Vi skä köre niggarace frön Möööghålma te Grösgöka klockan 19 på tossdag. Zlatan o Kotte o Gregge o Jugge-Göran ska mä. Nån mer?
-
Såg eurosport, vågsurfing från Sydafrika med massa delfiner i vågorna. Såg precis ut sådär.
-
Rolig och bra kite utan speciellt mycket lyft.