Forumsvar skapade

Sida 258 av 265
  • pepa

Medlem
    30 juni, 2003 vid 14:52 som svar på: Blå-vit bom glömd i Habo

Anna har din bom. Ringer dig säkert när som helst som den hyvens tjej hon är.

• pepa

Medlem
    27 juni, 2003 vid 04:44 som svar på: Tävling till helgen!!!!!!!!!!!!!!

Har du fått din 21 kvadratare än eller!?

• pepa

Medlem
    20 maj, 2003 vid 14:58 som svar på: Film från tävlingen!

Allt är ju iofs tradigt enligt dig, men lite är jag nog benägen att hålla med. Nästa gång hoppas vi på minst 12 m/s!

• pepa

Medlem
    20 maj, 2003 vid 14:56 som svar på: Tävlingsresultat!

Har en ändring i tävlingsresultaten: Martin Ekström och jag kom på delad tredjeplats. Vi körde aldrig B-finalen.

• pepa

Medlem
    18 maj, 2003 vid 17:32 som svar på: Vill tacka alla deltagare

Tack själv Henke! Behövs lite tävlingar och grejer så man får träffa alla lite oftare. Allt flöt ju på skitbra så jag ser fram emot nästa gång!

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:53 som svar på: Hängselar

Jo, man kan bli släpad men du ska inte ha nåt annat än fast krok för det. Det viktiga är att din chicken loop/hänseletamp/snap schackle har en quick release som du kan utlösa när du studsar över stranden på väg mot autobahn… Kör med leash också så är du lika farlig som bomull.

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:48 som svar på: Hur landa kiten när man är själv??

Har du leash och det är ett öppet område så brukar det vara lugnt att släppa bomen, dock kan kiten få sig en törn.

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:44 som svar på: Kites säljes!

Martins X2 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:44 som svar på: Kites säljes!

Martins 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.

• pepa

Medlem
    11 maj, 2003 vid 12:48 som svar på: Til Cabarete-svenskene

Hallå Mads din gamle grek! Hur står det till där nere i gamla Cabarete? Sätter du några schyssta trix eller brudar? Du får komma över sen när du kommit hem, tävlingar i juni, juli, augusti här i Svedala. Kommer lätt upp och testar plattvattnet på din hemmaplan senare också. Ha det gött gutten!

• pepa

Medlem
    11 maj, 2003 vid 12:45 som svar på: Slam!

Hade de speedtävlingen i sånt jävla chop?!? Helt livsfarligt.

• pepa

Medlem
    10 maj, 2003 vid 15:31 som svar på: North

R2:or utan smatter är förmodligen nya R2:or. Med eller utan smatter, funkar bra ändå.

• pepa

Medlem
    9 maj, 2003 vid 15:11 som svar på: Gå kurs eller inte?

Vad är det för snack? ALLA jag haft har fått testa på att vattenstarta med bräda innan kursen är slut. De allra flesta har också stått på den.

• pepa

Medlem
    8 maj, 2003 vid 16:25 som svar på: Satan vad kul det var Idag!!

Ääähh va faen Anna, du skulle ju tatt en 14 också, min favvokite…. 7000 back på den jäveln!

• pepa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 15:11 som svar på: Satan va kul igår!!!

Precis! Hör av dig när du drar ut!! Låter gött mos annars, hur var X3:an?

Sida 258 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications