pepa
Forumsvar skapade
-
Anna har din bom. Ringer dig säkert när som helst som den hyvens tjej hon är.
-
Har du fått din 21 kvadratare än eller!?
-
Allt är ju iofs tradigt enligt dig, men lite är jag nog benägen att hålla med. Nästa gång hoppas vi på minst 12 m/s!
-
Har en ändring i tävlingsresultaten: Martin Ekström och jag kom på delad tredjeplats. Vi körde aldrig B-finalen.
-
Tack själv Henke! Behövs lite tävlingar och grejer så man får träffa alla lite oftare. Allt flöt ju på skitbra så jag ser fram emot nästa gång!
-
Jo, man kan bli släpad men du ska inte ha nåt annat än fast krok för det. Det viktiga är att din chicken loop/hänseletamp/snap schackle har en quick release som du kan utlösa när du studsar över stranden på väg mot autobahn… Kör med leash också så är du lika farlig som bomull.
-
Har du leash och det är ett öppet område så brukar det vara lugnt att släppa bomen, dock kan kiten få sig en törn.
-
Martins X2 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.
-
Martins 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.
-
Hallå Mads din gamle grek! Hur står det till där nere i gamla Cabarete? Sätter du några schyssta trix eller brudar? Du får komma över sen när du kommit hem, tävlingar i juni, juli, augusti här i Svedala. Kommer lätt upp och testar plattvattnet på din hemmaplan senare också. Ha det gött gutten!
-
Vad är det för snack? ALLA jag haft har fått testa på att vattenstarta med bräda innan kursen är slut. De allra flesta har också stått på den.
-
Ääähh va faen Anna, du skulle ju tatt en 14 också, min favvokite…. 7000 back på den jäveln!
-
Precis! Hör av dig när du drar ut!! Låter gött mos annars, hur var X3:an?