Forumsvar skapade

Sida 262 av 265
  • pepa

Medlem
    5 april, 2003 vid 22:25 som svar på: frolunda

FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUUUUUUUUUUUNDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
    Det är så jävla gött att de piskar alla lag sonder och samman. Kan saga att det var helt rattvist aven denna gang. Norrena och Lundkvist ar helt maktiga. Hur gar det med vinden annars da? Satter toffe nåra 720 enfot än eller? Den vill jag se i Rågelund Toffe!

• pepa

Medlem
    4 april, 2003 vid 12:26 som svar på: nån som ska ut och segla ida? (igen)

Nastan lika gott hemma som i Karibien eller vad sager du Hugge? Smavarmt nastan hela tiden…

• pepa

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 21:54 som svar på: Rågelund fredag 4 okt? Lift?

Det blåste mycket…

• pepa

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 21:51 som svar på: Spots kring Stockholm

Stackars snubbe… Hur kan du ens komma på att flytta från Sveriges surfparadis till Svedalas sugpungställe (i kajtaspekt)? Lycka till med jakten!

• pepa

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 19:59 som svar på: Gööööteboooorg(are) till västindien

5900 tar KLM om du är under 26. Men eftersom du är sthlm:are får du nog pynta mer… wink.gif

Mr. Pepon

• pepa

Medlem
    3 april, 2002 vid 19:49 som svar på: Naish eller Wipika?

Under min tid i Alicante såg jag en jävla massa drakar och brädor, men bara tre som gick sönder i framkanten. Naish, Naish och Naish. Annars tror jag tuber och sånt går sönder ungefär lika ofta. I Tarifa säger dom; son mierda las dos. I pajväg alltså.

• pepa

Medlem
    2 april, 2002 vid 16:28 som svar på: 2 linors eller 4 linors?

Tycker helt klart du ska köpa en 4-linors! På den kan du utvecklas så mycket du vill och sedan, när du är lite mer rutinerad, kan du byta till 2-linors om du känner för det. Sverige är lite halvsvårt när det gäller 2-linors eftersom de kräver stadigare vind än 4-linors. Måste säga att det inte är jobbigt med två extra linor, speciellt inte i jämförelse till de fördelar de får.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2002 vid 17:24 som svar på: Vad tror ni om denna

Fan boys!!! Varför ser inte jag nån bild??? Vart hittar jag det i inställningarna?

• pepa

Medlem
    26 mars, 2002 vid 17:22 som svar på: Göteborg i helgen?

Hmmmm…. Farsan fyller 50. Får ta det later, men tack där nere!

• pepa

Medlem
    25 mars, 2002 vid 16:28 som svar på: vilken kite?

Håller med Hugo, den går ju knappt att svänga. Inte om man är van vid wipika…

• pepa

Medlem
    25 mars, 2002 vid 16:26 som svar på: Göteborg i helgen?

Nä, men det är lite småjobbigt när man kör wake utan sandaler och med sommardräkt… Fattarva?!

• pepa

Medlem
    25 mars, 2002 vid 16:25 som svar på: Manöver-länk

Fan va nice den va! Bara att börja träna! Fast jag har sett schysstare coniptions än Robbys, han är ju för stor!

• pepa

Medlem
    20 mars, 2002 vid 20:16 som svar på: Leash/Depowersystem

Jag med…

• pepa

Medlem
    20 mars, 2002 vid 17:54 som svar på: Leash/Depowersystem

Vad har ni för problem med den vanliga loopen? Jag tycker det är gott med friheten om man vill göra lite roliga grejer utan att ha selen inblandad!

• pepa

Medlem
    20 mars, 2002 vid 17:48 som svar på: Windsurfing versus kitesurfing; vad är roligare?

Vad är det med dig? Så är det ju! Vissa tycker det är roligare och andra inte. Skillnaden mellan lite fesljummen och hård vind är att kitesurfing förvandlas från en användarvänlig men rolig sport till en extremsport. Det första svaret var inte menat som en förolämpning mot din IQ.
    Kramar

Sida 262 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications