Forumsvar skapade

Sida 265 av 265
  • pepa

Medlem
    2 augusti, 2001 vid 14:49 som svar på: bräda köpes

Jag har en cutom twin tip från Shapes i Tarifa som jag möjligen kan klara mig utan. Helt konstruerad i dubbel sandwich (= stark som en tjur och lätt som en fjäder), 186*42, fem fenor (ej löstagbara utan i konstruktionen), ganska tunn med vass kant. Skulle gå för minst 6000:-.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    1 augusti, 2001 vid 19:39 som svar på: Största eller näst största airblasten?

Helt klart näst största! Funkar från 4 m/s upp till 10 om du är duktig. På 4 får du i och för sig jobba ganska mycket med draken, men du har en mycket roligare drake i lite starkare vind än största airblasten.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    30 juli, 2001 vid 19:02 som svar på: T Ä V L I N G

Tarifa har bra rykte om sig… Nä allvarligt talat tycker jag att HaboLjung eller va det hette låter bäst. Ser fram emot det!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    29 juli, 2001 vid 20:30 som svar på: Rågelund/ Åsa i morgon måndag

Kan man hänga på eller??? Jag är dyngsugen på att kolla stället.
    031-146672

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    29 juli, 2001 vid 16:26 som svar på: Lämpliga wakes?

Jag tänkte mer på wakeboards, inte wakestyle kiteboards. Jag har kört pickleforken (141:an) en hel del i Spanien och vet hur skön den är, ser däremot framemot en rapport från apocalypsen!

Dundra på!
    /Peps

Sida 265 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications