Forumsvar skapade

Sida 282 av 336
  • pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:25 som svar på: sökes Mountainboard ….

claes ohlson lådbilskit, skateboardtruckar, träbräda av nåt slag å sen e de bara att sätta igång att bygga. blir ca 500:-. frågan e bara hur länge dom truckarna kommer hålla. får nog moddas rejält skulle jag tro.
    ska iaf bygga en sån till sommaren hade jag tänkt.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:21 som svar på: Bråviken?

att ni inte flyttar ner hit istället. långgrunt, sand, jämn vind stora ytor att rigga på.
    fast de kanske inte e nån sport då? smile.gif

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:53 som svar på: Köp&sälj

haha, fan matthias, patrik bengan mfl håller med varandra. vad är det här för nåt konstigt egentligen?

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:48 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

jag har limmat dykdräkter (skalmodell som pyron) med vanligt simpelt kontaktlim å det har då funkat länge för mig å mina vänner. e vad dom rekommenderade på dyk å brandservice i växjö då vi skulle göra de första gången. just för att deras superlim e så mycket dyrare kan man lika gänra ha kontaktlim. ska vara lättare att få bort när det är dags för nästa byte också.

så svårt e det inte at göra själv. pyron va jobbigt tillverkad men har man bara nåt i rätt storlek som spänner ut inifrån så är det inga problem. sen e det som vanligt när man kontaktlimmar, man ska gärna banka med ex gummiklubba på fogen för att den ska sätta sig ordentligt.
    kollade snabbt på dykarna.nu också å där va det fler som kört med vanligt kontaktlim med gott resultat så jag tror nog inte jag e helt ute å cyklar.

Köp speciallim om du vill, är säkert lite bättre då det e anpassat till just detta men eftersom det e mycket dyrare så tänkte jag bara ge ett råd på att det här också funkar.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:16 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

klubb 6 här på hörnet säljer massa mysiga saker i latex. grin.gif

kontaktlim är lättast att använda för at sätta på muddar på torrdräkter med. lite bökigare med dom där pyro bara. kaisers va ju sydd å grejer också. frown.gif

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:14 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

haha. tyckte också det lät lite väl billigt!
    men jag kan sälja mina gamla våthandskar för 100:- massa sköna ventilationshål.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:11 som svar på: Habo – Lördagen 26 Mars – Vårpremiär!

ja med!!
    hoppas på sol värme vind å såna där små små ostar. smile.gif

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 18:43 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

huva klarar man sig utan. skaffa dreads bara. isolerar kalas! sen en hjläm som håller håer på plats så e du varm som en pingvin.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 17:59 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

jepp maui magics torrhandskar va sköna! har precis köt å använt dom 2 gånger. riktigt gott å komma upp utan å va helt sönderfrusen om händerna. men torra va dom inte tillsammans med våtdräkt. inte för mig iaf.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 16:10 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

de överlever du allt. men du kanske inte pallar med mer än 1h i vattnet med måttliga frysskador.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 15:27 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

han har fler alias än stephen king å stålmannen tillsammans.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 11:30 som svar på: Cardboards – Fetaste grafiken evör

grin.gif

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2005 vid 11:56 som svar på: Ny lågå!

tycker de e ganska likt! smile.gif

finns dom fortfarande alltså? har man inte sett mkt kläder från dom senaste 10 åren.

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2005 vid 11:55 som svar på: Snowboard på vattnet on the Rox

kom ner till habo å testa. här bottnar du så långt du kan se.

• pjoter

Medlem
    17 mars, 2005 vid 19:19 som svar på: Ny lågå!

borlänge har jag hört ska va sveriges bästa stad.

Sida 282 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications