pjoter
Forumsvar skapade
-
claes ohlson lådbilskit, skateboardtruckar, träbräda av nåt slag å sen e de bara att sätta igång att bygga. blir ca 500:-. frågan e bara hur länge dom truckarna kommer hålla. får nog moddas rejält skulle jag tro.
ska iaf bygga en sån till sommaren hade jag tänkt. -
jag har limmat dykdräkter (skalmodell som pyron) med vanligt simpelt kontaktlim å det har då funkat länge för mig å mina vänner. e vad dom rekommenderade på dyk å brandservice i växjö då vi skulle göra de första gången. just för att deras superlim e så mycket dyrare kan man lika gänra ha kontaktlim. ska vara lättare att få bort när det är dags för nästa byte också.
så svårt e det inte at göra själv. pyron va jobbigt tillverkad men har man bara nåt i rätt storlek som spänner ut inifrån så är det inga problem. sen e det som vanligt när man kontaktlimmar, man ska gärna banka med ex gummiklubba på fogen för att den ska sätta sig ordentligt.
kollade snabbt på dykarna.nu också å där va det fler som kört med vanligt kontaktlim med gott resultat så jag tror nog inte jag e helt ute å cyklar.Köp speciallim om du vill, är säkert lite bättre då det e anpassat till just detta men eftersom det e mycket dyrare så tänkte jag bara ge ett råd på att det här också funkar.
-
klubb 6 här på hörnet säljer massa mysiga saker i latex.

kontaktlim är lättast att använda för at sätta på muddar på torrdräkter med. lite bökigare med dom där pyro bara. kaisers va ju sydd å grejer också.

-
haha. tyckte också det lät lite väl billigt!
men jag kan sälja mina gamla våthandskar för 100:- massa sköna ventilationshål. -
ja med!!
hoppas på sol värme vind å såna där små små ostar.
-
huva klarar man sig utan. skaffa dreads bara. isolerar kalas! sen en hjläm som håller håer på plats så e du varm som en pingvin.
-
jepp maui magics torrhandskar va sköna! har precis köt å använt dom 2 gånger. riktigt gott å komma upp utan å va helt sönderfrusen om händerna. men torra va dom inte tillsammans med våtdräkt. inte för mig iaf.
-
de överlever du allt. men du kanske inte pallar med mer än 1h i vattnet med måttliga frysskador.
-
han har fler alias än stephen king å stålmannen tillsammans.
-
kom ner till habo å testa. här bottnar du så långt du kan se.