Forumsvar skapade

Sida 284 av 336
  • pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 22:05 som svar på: vad kör ni för bil??

har haft en scorpio. bakhjulsdrift å blårök! hehe, tog in mig i tullen med den. jävlar va dom vinkade ut mig fort då jag startade upp den i hallen! ett helt moln bakom där dom stod! dom tar aldrig mer in en fård där! grin.gif grin.gif
    mm, escrot e fina bilar. 0-100 på 20s. smile.gif

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 22:02 som svar på: habo imön!

äh kom igen nu. plugga kan du göra då de inte blåser.

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 21:01 som svar på: vad kör ni för bil??

syftade mest på att de va en fård. blårök e väl standard på dom.?
    patrik, inte från sunkig bensin utan från läckande ventiler, kolvringar å allt annat som kan läcka på en motor.

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 19:18 som svar på: vad kör ni för bil??

ingår blårök?

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 15:49 som svar på: Vattentätt kamerahus, billigt sådant??

jo de klart. då funkar de ju. men vad man än har så får man va jävligt noga med att hålla rent å kolla packningar för märken å sånt.

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 15:43 som svar på: vad kör ni för bil??

e inte 850 en jävla strulserie? växellådorna rasade ju ofta. men de e väl fixat nu iofs. 5:an låter gott på lite varv iaf. fast framhjulsdrift e ju så helvetes trist bara!

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 15:25 som svar på: Vattentätt kamerahus, billigt sådant??

har man sandkorn eller hår i packningarna rinner de väl in wasser hur dyrt de än varit från början?

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 14:07 som svar på: vad kör ni för bil??

klart de e en direktörsbil. jag känner mig då som en direktör då jag sitter bakom ratten i min fina -77a.

240 e en perfa surfbil. tål de mesta å e lättlagad. billig å bra så man kan skita ner den rejält också. men skaffa en 245. vanliga 4 dörrars eller ännu värre 2 dörrars e kass å få in grejerna i. Kombi rockar!

Saab 900 e ju en helt ok bil också. lastar som fan den me! drar oftast mindre också, lite bökigare att mecka med bara.

0,8 i en 240? fan de e vad min mossa kör på. smile.gif alla andra ligger dom runt litern på, oftast mer. så bensin å skatt e inget kul, men det tjänar man igen på delar.

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 11:09 som svar på: habo imön!

jag drar dit! ska bli fett har jag bestämt! fick förkört lite där igår. med mörkret kom de lite vind.

sam å ni gubbar som tänkte leka i pölen får nog hoppas på rejäl tö! va saftig is där igår.

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 11:07 som svar på: vad kör ni för bil??

240s e fan feta! sänk den, sätt på knulltejp, stora sproilers, vingar å en biljardboll på antennen så e du kung på näset sen! tongue.gif

eller så kan du köpa min som redan e insurfad. 20 000:- fan besiktigad året ut nästan. grin.gif

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2005 vid 09:28 som svar på: COM: Adjustabe Ratchet Stroppar….

nu e de ju så att de inte e jag som bryr mig om jag ser reklamen eller inte. vill jag in på nån av deras sidor så har jag adresserna. Men betalar man för reklam så vill man nog gärna att folk ska se den. eftersom jag ser massa reklam överallt annars så kan det nog fixas här med.

• pjoter

Medlem
    14 mars, 2005 vid 22:06 som svar på: COM: Adjustabe Ratchet Stroppar….

på min dator kan jag inte se reklamen högst upp. kanske samma för mr jezaja.
    nån mer som inte gör det? kanske nåt för stefan att ta tag i då du å andra inte når ut till alla kunder med reklamen ni betalar för.

• pjoter

Medlem
    14 mars, 2005 vid 14:11 som svar på: surfa lite idag?

tror jag ger mig av snart. 0708-227750 om nån får för sig att ge sig ut.

• pjoter

Medlem
    13 mars, 2005 vid 17:05 som svar på: Bilder från Geilo trippen förre veckan..

geilo e nere i dalen men dom kör väl uppe på fjälle skulle jag tro. grymma ytor att köra på där uppe!!!

nic eller nån, vad heter det mer exakt där ni kör?

• pjoter

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:42 som svar på: Ny kitefilm med Flip på Junkshop.nu

ser jäkligt fint ut! synd att de e 30 mil bara.. frown.gif

Sida 284 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications