Forumsvar skapade

Sida 286 av 336
  • pjoter

Medlem
    5 mars, 2005 vid 10:04 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

vilken sida lund?

jag sticker till ribban om några min nu å testar iaf. kan väl ringa om ni hittar nån spot där det verkar bättre, dvs lite mer snö å okej vind. 0708-227750. skulle vara kul å va lite fler som åkte, har kört själv rätt mkt de sista nu.

• pjoter

Medlem
    5 mars, 2005 vid 09:33 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

jag e nog inte heller där förrän vid 1100 – 1130. men de blåser väldigt mkt ost. funkar de tro? eller ska man satsa på nåt ställe öster om staden? ligger en hel del fält mot svedala till som kan va ok.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2005 vid 22:35 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

laddar för att vara ute vid 10:30 imorrn. då det va snö igår så lär det inte blåst bort i dom få sekundmetrarna det varit idag. eller om nån vet nåt bättre fält nånstans.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2005 vid 20:04 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

sopstationen! ligger på vägen å dom har lagg. kanske lite gamla å sunkiga men dom e ju nästan gratis!

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2005 vid 13:32 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

jag sticker ner mot erat håll om en stund här för att se om de blåser lite på sydkusten. annars får jag hitta mig en kulle å bygga hopp på. kan ju ringa om nån vill ut en sväng.. 0708-227750

skiter i de. glider lite här istället.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2005 vid 13:29 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

de va väl no igår då jag körde tror jag. å de funkade bra iaf! grymt stabil vind om man jämför med inlands-sessionen! smile.gif jag e på iaf! vet inte hur tidigt jag orkar mig upp bara.

• pjoter

Medlem
    3 mars, 2005 vid 18:03 som svar på: kita på djupt vatten?

de finns några nissar runt uddevalla som kitar vet jag. kika runt lite på forumet så kan du nog hitta dom. Jag kommer nog köra lite utanför uddevalla i sommar tror jag om man nu inte fastnar här nere på dom bra spotsen.

• pjoter

Medlem
    3 mars, 2005 vid 17:58 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

tillbaks till ämnet, jag va å provade vid handikappbadet idag. vid den här vinden funkade de perfekt! hade det bara blåst några m/s mer så hade det varit riktigt kul! Det var däremot nästan ingen snö bitvis så man körde där på frostat gräs, men fick ju precis lika bra skär om man nu inte e rädd om skidorna eller bretten. trångt om man blir fler än kanske 3 pers skulle jag tro. om de mot prognosen ska blåsa imorrn också så sticker jag ut å kör då med om nån vill med. vet inte var dock.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2005 vid 13:26 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

jag e sugen på lör! ska ut å reka lite andra spots nu här också, det blåser ju idag med. hoppas de mojnar lite bara snart.

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2005 vid 21:56 som svar på: D blåste på bjäred

jag sa ju vi skulle ut din skitpilt! smile.gif
    de hade blåst medel på 7-8m/s i lund enligt vägverket från 16-18.

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:27 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

ser ju ut at vara stabil å fin vind iaf.

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 20:05 som svar på: kite i malmö-trakten

åk ut på vannet då! så jävla kallt e de inte att man inte överlever, du har väl en nästan ny fin torris å allt?

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 20:03 som svar på: Köp RIKTIGA grajjor…

haha… hur fan vet hon de? de e ju bara dig jag varit me sen dom problemen uppstod.. humm, ungefär samtidigt som jag började va med dig förresten…. tongue.gif

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 18:44 som svar på: Köp RIKTIGA grajjor…

du har varit lite gnällig de sista mannen, e de bara för att du har gått å blitt strandbitch på senare år? grin.gif

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 18:43 som svar på: kite i malmö-trakten

har du pjäxor med dig så kan du köpa billiga skidor på sopstationen. ligger precis bakom centralen. mina kostade 30:- å funkade fint igår iaf.

Sida 286 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications