Forumsvar skapade

Sida 287 av 336
  • pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 18:40 som svar på: kite i malmö-trakten

jo jag kan väl ursäkta dig den här gången syster slarvig.
    tänkte mest på att de e inte så sjysst att få honom att tro att de bara e att åka till habo så fort de blir +5 så finns det folk som kan hjälpa til där.

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 17:26 som svar på: snowkite idag?

jag e på från 14:30 imorrn. nu kommer de ju lite mer snö så man kanske kan hoppa lite utan att behöva va livrädd att slå ihjäl sig.
    vi kan väl åka åt det hållet å se, låg ju snö lite överallt där inne till skillnad från här. skönt med en hårdpackad snögrund underst. fan träningsvärk så de räcker idag iaf. smile.gif

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 17:21 som svar på: kite i malmö-trakten

att de e crowded vid över +5 e väl lite att ta i. får nog bli lite varmare innan dess. men habo eller näset är bäst här nere. vet inte hur de ser ut nu men kan tänka mig att det ligger en del is på många ställen. häng på att köra lite skidor istället nu när snön äntligen finns här nere.

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 13:25 som svar på: snowkite idag?

jag tyckte de funkade kanon. du e en jäkel på att hitta spots du! wink.gif
    de verkar ju som de ska snöa mer här nu, jag e inte den som e svår att köra eftermiddagarna om de ser fint ut i veckan här.

• pjoter

Medlem
    27 februari, 2005 vid 22:10 som svar på: snowkite idag?

hehe… lite långt för en dagstur bara.
    men det ser klart bättre ut än dom 5 centimetrarna vi hittade på en åker.

• pjoter

Medlem
    27 februari, 2005 vid 17:25 som svar på: snowkite idag?

de ble gött idag!! riktigt kul å testa lite på snö. byigt som fan men de e väl så de blir i inlandet.
    jag sticker gärna dit nån em i veckan om de kan funka.

• pjoter

Medlem
    27 februari, 2005 vid 12:27 som svar på: snowkite idag?

liten håla sydost om malmö.

jag sticker nu jag, om nå vill hängap å men inte får tag på luddee så e jag på 0708-227750.

• pjoter

Medlem
    25 februari, 2005 vid 18:35 som svar på: Dålig landning

fan om de hade gått bättre med en inflato..

• pjoter

Medlem
    24 februari, 2005 vid 14:22 som svar på: skydda ryggen

måste va nåt strul nu, har alltid funkat för mig innan.

• pjoter

Medlem
    24 februari, 2005 vid 13:47 som svar på: Fan – kylan håller i sig även denna helg…

ligger de kvar nåt runt åsen? i sånna fall kan vi väl fylla en bil från malmö å åka upp?? skulle va kul å få testa lite! patrik, du har ju en fin buss. wink.gif

• pjoter

Medlem
    24 februari, 2005 vid 13:44 som svar på: skydda ryggen

har en liknande fast väst till mc å skidåkning. vet inte hur bra den skyddar mot höga fall precis men skulle du landa på sten eller nåt vid vanlig krasch så hjälper den nog perfekt! kostar en del dock.

• pjoter

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:08 som svar på: Fan – kylan håller i sig även denna helg…

ut å lek i all snö istället! e ju flera cm, fjällkänsla i skåne.

• pjoter

Medlem
    23 februari, 2005 vid 13:51 som svar på: Biltema ”kite”..

biltema draken kommer han definitivt inte åka till stjärnorna med. äger en å har provat de mesta för att få fart på den. ska han bara ha en å leka med billigt så köp en vanlig styrbrar drake, som dom såg ut förr innan kite-trenden. ex http://www.skanehobby.se

• pjoter

Medlem
    23 februari, 2005 vid 13:43 som svar på: snowkite på g i skåne?

har du pjöxor å så kan jag köpa till dig om du inte har vägarna förbi malmö. sopstationen second hand. men du kanske behöver ge 40-50 om du har otur, nog några som köper nu när de blitt snö igen. smile.gif
    dom e ju sunkiga så du vet de, men dom duger till detta.

• pjoter

Medlem
    22 februari, 2005 vid 19:04 som svar på: Ska sluta tråka er med nybörjar tjat snart

de kan du väl få en svensk för? de e ju iaf inte så billigt att det e värt å ligga på direkt. finns väl kites till samma pris på forumet här?

Sida 287 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications