pjoter
Forumsvar skapade
-
du kom inte ut nåt idag då?
jag kunde inte ändra tiden jag skulle huggas annars hade jag gärna stuckit ut idag. -
haha, ja vafan, där har du ju ett nytt projekt walle! bygg en supergrym kitehjälm.
-
jag har inte kollat hur de blåser eller nåt men jag e sugen. fick ju en grym session igår!!
-
funakde för mig idag med.. den e perfekt når de e såhär kallt.. men de värsta e att dom inte följer med så många gånger..

-
en väldigt snäll vän som offrade sig att stå på stranden i kylan bara för min skull.
sånna vänner borde alla ha! 
-
å sista då solen gick ner bakom mig.

-
ja pojkar vad kan man säga, ni missade en helt jävla underbar surf!! blåste perfekt för 13, soligt, varmt å gott, jävla kallt i vattnet bara om man jämför med näset. sv på typ 8m/s i habo är ju inte helt kass!
Bästa surfet jag haft tror jag!! körde nån timme efter kl 3.

-
eller ännu enklare om dom inte vill hänga på steffo så mkt så kan dom ju sponsra mig.

-
fan e du där nu eller tro?
vewrkar ju blåsa ok nu iaf. -
”wörd” som de så ballt visst heter hos de unge i samhället.
-
Hehe, lite kyligt kanske de e men så farligt e de fan inte, de som e kallt är dom förbannade händerna, får bli nya handskar snart!
Ludde, jag slutar vid 2 imorrn å kan väl egentligen åka direkt efter de. vi kan ju höras imorrn. 0708-22 77 50 om du inte har de.vad hittar kaiser på förresten? får väl tejpa ihop dräkten så han kommer i snart.