Forumsvar skapade

Sida 291 av 336
  • pjoter

Medlem
    7 februari, 2005 vid 14:49 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

De ser ut att bli lika soligt å fint imorrn som idag å kanske lite vind åsså. nån som är ledig för en tur till laguna secreta eller parkvägen vid kanske 15 tiden om de verkar blåsa?

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2005 vid 13:11 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

fan de har blåst bra idag alltså?? jävla DMI!! satt man å kollade precis innan man gick på shotarna igår för att se så man inte missade surf å så visade dom 5-8m/s. skulle tagit de lugnt med dom alltså. crazy.gif

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2005 vid 13:05 som svar på: hur ar EH kitesen?

Svar till:

Det är sååå sjukt va många skitsnackare det finns här! Ägna er åt vad forumet heter istället frown.gif Blir så jävla less på er!
    Tacka vet jag http://www.kitenation.se Där är vi befriade från dessa stolpskott!!!!! BLÄÄ

[/ QUOTE ]

ska vi ägna oss åt steffo? grin.gif

Kitenation är nog jättebra men jag måste säga att det är lite väl torrt. Fan här e de mer en communitykänsla med en massa gött skitsnack man kan skratta åt. trivs bättre här än på kitenation.

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2005 vid 12:39 som svar på: Skador , Försäkringar ?

å ännu surare är de om du pajjar kompisen.

min olycksfallsförsäkring gäller då iaf då jag kitar, jag frågade spec för det. den gäller dykking, bankörning med mc å kite å sånna grejer iaf. har för mig att det blir skillnad om man börjar tävla i roadracing men är inte helt säker på det, va några år sen man funderade på det.

jag behöver förresten ingen tilläggsförs till skidåkning heller. men vafan e de för bolag jag har tro.. hummm, folksam eller länsförs har jag för mig.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 18:06 som svar på: Parkvägen imorrn?

utan vantar?? uuuuhhuu!! själv ska jag köpa torrhandskar för att jag fryser apa om händerna. resten av kroppen e ju helt ok sålänge man är på ställen med habodjup. Neh köp dig ett par torrhandskar de e fan viktigare än torrdräkt.

Kaiser fotade lite men jag vet inte om det blev nåt å om det kommer upp sen.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 16:54 som svar på: Parkvägen imorrn?

jag kom ju försent tyvärr.. frown.gif en vända sen va vinden slut å man fick jobba som en gris för att komma tillbaks igen..
    men de va riktigt fint å köra där!! jag e gärna på imorrn om det blåser nåt.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 16:29 som svar på: Cabrinha eller Airrush?

jag såg din lista innan den försvann å den sa ungeäfr ingenting för först stod alla drakarna uppraddade å sen under det så va priserna i en lång rad. tog bara upp en massa plats å sa inte ett skit ungefär. men kan du få fram den så det blir läsbart så skulle det va intressant!

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:27 som svar på: neutral moderator

hur många vill hänga på detta forum å läsa en massa skit å sen inte uttala sig?? då får vi nog börja pröjsa nån i sånna fall å jag har då ingen lust å betala medlemsavgift precis.
    Jag tycker det funkar bra med patrik, det är inte mkt han lägger sig i å tar bort mm.
    Fan Dirk, varför har du inte vart ute å surfat idag istället för å sitta inne å tjura?

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:19 som svar på: Habo film

jepp. den lilla dammen där dom sexiga nakna farbröderna brukar hänga på sommaren.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 11:23 som svar på: Parkvägen imorrn?

va tror ni gubbs?

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 11:17 som svar på: hur ar EH kitesen?

fan chilla lite killen. Patrik kan ibland gå till överdrift med sitt tjat om naish men rambo e lika tjatig om sina EH. Patrik e fan en av dom få här inne som ger vettiga svar till folk som frågar saker. Jag tror nog jag kan räkna dina vettiga svar på fingrarna, å det e rätt sunkigt av över 700 inlägg.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 02:11 som svar på: hur ar EH kitesen?

Dom där EH ska du passa dig för. vad jag har sett så går dom bara sönder å man behöver minst 18m2 för att få kraft i 10m/s. nä skaffa dig en rejäl biltema foil istället!

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 02:09 som svar på: Vilken bräda?

haha.. va ska du ha för ett såjnt där flytetyg?? grin.gif

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 02:07 som svar på: Parkvägen imorrn?

de e då du får skaffa dig en barnflickepojke.. som tar hand om barnflickan.. har jag sagt att jag behöver ett extrajobb förresten? tongue.gif
    fan vi ses imorrn hoppas jag! å nu när du har en supernäsch 14m2 så ska du väl iaf kunna köra i 7,5m/s grin.gif

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 02:04 som svar på: Habo film

stiligt.. fan man känner sig som en proffsfilmare snart.. smile.gif
    ser vi dig nere här snart eller?

Sida 291 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications