pjoter
Forumsvar skapade
-
De ser ut att bli lika soligt å fint imorrn som idag å kanske lite vind åsså. nån som är ledig för en tur till laguna secreta eller parkvägen vid kanske 15 tiden om de verkar blåsa?
-
fan de har blåst bra idag alltså?? jävla DMI!! satt man å kollade precis innan man gick på shotarna igår för att se så man inte missade surf å så visade dom 5-8m/s. skulle tagit de lugnt med dom alltså.

-
Svar till:
Det är sååå sjukt va många skitsnackare det finns här! Ägna er åt vad forumet heter istället
Blir så jävla less på er!
Tacka vet jag http://www.kitenation.se Där är vi befriade från dessa stolpskott!!!!! BLÄÄ[/ QUOTE ]
ska vi ägna oss åt steffo?

Kitenation är nog jättebra men jag måste säga att det är lite väl torrt. Fan här e de mer en communitykänsla med en massa gött skitsnack man kan skratta åt. trivs bättre här än på kitenation.
-
å ännu surare är de om du pajjar kompisen.
min olycksfallsförsäkring gäller då iaf då jag kitar, jag frågade spec för det. den gäller dykking, bankörning med mc å kite å sånna grejer iaf. har för mig att det blir skillnad om man börjar tävla i roadracing men är inte helt säker på det, va några år sen man funderade på det.
jag behöver förresten ingen tilläggsförs till skidåkning heller. men vafan e de för bolag jag har tro.. hummm, folksam eller länsförs har jag för mig.
-
utan vantar?? uuuuhhuu!! själv ska jag köpa torrhandskar för att jag fryser apa om händerna. resten av kroppen e ju helt ok sålänge man är på ställen med habodjup. Neh köp dig ett par torrhandskar de e fan viktigare än torrdräkt.
Kaiser fotade lite men jag vet inte om det blev nåt å om det kommer upp sen.
-
jag kom ju försent tyvärr..
en vända sen va vinden slut å man fick jobba som en gris för att komma tillbaks igen..
men de va riktigt fint å köra där!! jag e gärna på imorrn om det blåser nåt. -
jag såg din lista innan den försvann å den sa ungeäfr ingenting för först stod alla drakarna uppraddade å sen under det så va priserna i en lång rad. tog bara upp en massa plats å sa inte ett skit ungefär. men kan du få fram den så det blir läsbart så skulle det va intressant!
-
hur många vill hänga på detta forum å läsa en massa skit å sen inte uttala sig?? då får vi nog börja pröjsa nån i sånna fall å jag har då ingen lust å betala medlemsavgift precis.
Jag tycker det funkar bra med patrik, det är inte mkt han lägger sig i å tar bort mm.
Fan Dirk, varför har du inte vart ute å surfat idag istället för å sitta inne å tjura? -
fan chilla lite killen. Patrik kan ibland gå till överdrift med sitt tjat om naish men rambo e lika tjatig om sina EH. Patrik e fan en av dom få här inne som ger vettiga svar till folk som frågar saker. Jag tror nog jag kan räkna dina vettiga svar på fingrarna, å det e rätt sunkigt av över 700 inlägg.
-
Dom där EH ska du passa dig för. vad jag har sett så går dom bara sönder å man behöver minst 18m2 för att få kraft i 10m/s. nä skaffa dig en rejäl biltema foil istället!
-
haha.. va ska du ha för ett såjnt där flytetyg??

-
de e då du får skaffa dig en barnflickepojke.. som tar hand om barnflickan.. har jag sagt att jag behöver ett extrajobb förresten?

fan vi ses imorrn hoppas jag! å nu när du har en supernäsch 14m2 så ska du väl iaf kunna köra i 7,5m/s