pjoter
Forumsvar skapade
-
jag tycker vi väntar och ser tills imorrn. jag kör hellre i habo om det är möjligt.
vart vi än åker vill jag bara göra en blixtvisit om nu inte solen lyser och det är gott på land. orkar inte köra så länge med infektion i kroppen å de blir så helvetes kallt å vänta på nån torrdräktsnisse som kan hålla på i timmevis. -
jadu patrik.
din status har faktiskt sjunkit rätt rejält sen du övergav våtdräkten.
fan jag vill ha torrhandskar, kroppen håller man sig ju rätt varm om men det e jobbigt å förfrysa fingrarna varenda jädra gång man e i vattnet.
-
om det blåser nog till habo så kör jag också massa hellre där. de kan man ju se imorrn. men man e grymt sugen på att köra iaf.
-
haha…
http://www.bubblan.com/Bilder_och_webbsidor/Sexartiklar/John_Doc_Johnson/Sidor/P-3838-DJ-3c.htmAnna Malle vill hjälpa dig.

-
de ser jävligt gott ut!! åkte en sväng förbi där på vägen hem, tror de blåser lagom för 13… å varmt å gött e de, på land iaf.
men vettitusan om jag pallar med, känner mig inte friskare idag precis. -
Blev lite surf idag! eller surf å surf, lite sinande av draken så man lyckades stå lite på den nya bretten iaf.
Slet med mig kaiser som kitechick till habo där jag fick några min i den iskalla nv vinden vid solnedgången. Kaiser stog på stranden å gnällde över kylan.Vad tror ni om em surf imorrn? ser ut att kunna blåsa ok och ska va en stor sol. Jag kan efter 12 tiden om nån e på. å jag inte vaknar upp dyngasjuk.
-
Vill bara tillägga att naish inte är överlägset bättre än de flesta andra märken trots två inlägg om dom nu. så gott som alla kites från 03 å framåt av de lite större märkena är bra grejer! mer smak, vana och även utseende som får folk att välja olika. Desto nyare desto bättre grejer såklart men 03:orna är inga skitgrejer.
-
de ser riktigt gott ut ute nu å verkar blåsa nv 6-10 m/s.
Jävla förkylning,
den kanske blir bättre av lite surf. hummm.
vart blir bäst då? e väl för mkt nord för habo å för mkt väst för ribban eller? -
just nu för lat för att kolla på nätet vilken sida som de stå på nu men tex http://www.dykarna.nu har ett forum där det iaf har stått. jag har inte grejat med just neoprendräkter så jag vet inte hur de är limmade å så och vilket lim som kan vara lämpligt, finns ju neoprenlim men vet inte det är till sånt här som de funkar.
är skorna alldeles för stora för dig så kan du ju på ett dykställe köpa ett par mindre å sätta dit istället för muddar, så får du torra gosiga fötter åsså.

kolla så du inte pajar ventilerna bara med selen, en vattenfylld torris e inget skoj!
eller vad säger du kaiser??

-
om du är lite pysslig av dig så är det bara att byta ut skorna på den mot muddar. tar säkert en kväll att göra. vad är det för dräkt du har fått tag i?
-
Svar till:
5. personal med dreads, ingen annan som anställer dem
[/ QUOTE ]
Massa andra som anställer folk med dreads jue!
jag har vart fastighetsskötare, personlig assistent å jubbet i sälen med dreads. -
Svar till:
Tycker att brunottin e lite för stel bräda för mig.
[/ QUOTE ]
syftar du på att den inte känns ungdomlig nog för din attityd?

-
pjoter
Medlem27 januari, 2005 vid 21:04 som svar på: Vilken kite skall jag komplettera mina X3 8 och 14känns som du får fundera på att sälja nån av dom annars, känns lite overkill att ha tre kitar i det registret.