Forumsvar skapade

Sida 293 av 336
  • pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 11:57 som svar på: Type Z

finns det inte på deras hemsida?
    annars har nån lagt en länk till den här nångång.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 11:46 som svar på: Pickelfork

synd att den är så helvetes tung bara!
    bättre att vänta lite å sälja sen när värmen kommer och alla börjar åka.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 11:42 som svar på: Så længe man er heldig så sker der ikke noget…..

måste nog ha gjort de. är det så ni brukar göra i inlandet? här nere åker vi på vattnet.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 11:41 som svar på: Smart strategi för val av storlek?

då du är från sthlm så kan du hänga lite på http://www.kitenation.se också. där är det många sthlmare. Vet inte hur vinden är där men här håller jag iaf på att en 12-14 är en perfekt storlek som enda kite. sedan kompletterar du med större till sommaren då det oftast blåser lite mindre och till hösten runt en 9a. och har du inte råd att komplettera så är typ 13 en helt ok storlek.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 00:36 som svar på: Någon snowboardkitare påväg till Hemsedal?

ungefär 5 mil enligt norska eniro.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 00:25 som svar på: Så længe man er heldig så sker der ikke noget…..

fifan! snacka om att man hade skitit ner sig där!

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 00:23 som svar på: Pickelfork

den går på längden på en rd iaf. smile.gif

Jag har lärt mig på en sån å det funkade helt ok men man växer ju som sagt ur den rätt fort.
    På 3e försöket att komma upp på bräda med kite så kunde jag köra en bit med den så den e lätt att starta med iaf.
    Originalfenorna är däremot knappt befintliga och ger inget fäste alls så det behöver vara på lite större fenor, iaf på hälsidan.

• pjoter

Medlem
    27 januari, 2005 vid 00:17 som svar på: Cool grafik

oj de va truckar på ja.. de missade jag, tyckte bara den såg jävligt kladdig ut med all reklam. Föredrar nog en stilren tablas då.

• pjoter

Medlem
    26 januari, 2005 vid 20:07 som svar på: En stor Pyro skräpandes?

på dykdräkter är det inte helt ovanligt med medium-tall. den e e gjort för samma magvolym som en medium men för snubbar på typ 190.. sådeså!! tongue.gif

• pjoter

Medlem
    26 januari, 2005 vid 11:14 som svar på: Smart strategi för val av storlek?

köp som dom sagt innan 12-14 ungefär. de e en bra mellanstorlek. sen så skaffar du kanske en 16 å en 9a så har du en bra uppsättning.

• pjoter

Medlem
    26 januari, 2005 vid 11:01 som svar på: Våtdräkt – köpa vart NU?

ja precis, stick till robban så har han nog nån sjysst neonfärgad hängande i källaren du kan få billit! wink.gif

• pjoter

Medlem
    25 januari, 2005 vid 17:54 som svar på: Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

haha, fan tror du jag läser hela dina inlägg eller??

Som mr kaiser sa så kan vi va hos mig om vi inte blir för jäkla många. kan väl rymma in lite över 10 pers utan att det blir särskillt trångt.går nog att klämma in 15 men då blire pallar som gäller.
    kan vi diskutera lite å kika på nån kitefilm eller nåt kanske. Men mat blire fan inte! smile.gif

• pjoter

Medlem
    25 januari, 2005 vid 12:59 som svar på: tippen imorrn?

ingen som är sugen på att äka nerå köra en snabb sväng nu på em? e ju fan inte så kallt ute å blåser över 6 i malmö iaf.

• pjoter

Medlem
    25 januari, 2005 vid 12:57 som svar på: Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

malmö är inte ett bättre ställe att vara tro? närmare för malmöiter lundare å alla andra norrut som vill vara med. ?
    Känns som det är viktigt att få bra uppslutning.

• pjoter

Medlem
    25 januari, 2005 vid 09:44 som svar på: Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

jag är på!
    låter som en bra ide, borde bli bättre uppslutning här nere då det rör oss i första hand.
    Men tror nog också att det kan komma fler folk en vardagskväll.

Sida 293 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications