Forumsvar skapade

Sida 298 av 336
  • pjoter

Medlem
    10 januari, 2005 vid 22:35 som svar på: metropolis!

mmm, niva.. vilken bil!
    hur många off road bilar kan man veva igång?? perfekt efter en kväll på stranden med bilstereon i bott!

• pjoter

Medlem
    9 januari, 2005 vid 00:21 som svar på: Någon som ska kita i orkanbyarna idag?

jag va ute idag å flög! biltema drake…. skiten gav ingen kraft trots kanske 15-20 m/s eller vad det kunde vara i byarna här inne i stan.

• pjoter

Medlem
    13 december, 2004 vid 13:01 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?

vad e grejen med att ha divinecell som det väl heter istället för balsa? E de pris, vikt, flex eller nåt helt annat?? confused.gif

• pjoter

Medlem
    13 december, 2004 vid 00:13 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?

dom ligger väl på typ 2kg riktigt byggda?

har ju en 140*40 ungefär i nån slags trä å den tror jag mer ligger på 5-10 nånstans. pickleforken på 151 känns helt klart lättare.

• pjoter

Medlem
    13 december, 2004 vid 00:09 som svar på: Pizza Grande!

längtar efter en instruktionsvideo från småland! e de nåt ni borde kunna där så e de väl å bygga grejer för en studentekonomi. grin.gif

• pjoter

Medlem
    12 december, 2004 vid 23:54 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?

3 kg bara? låter lite för en ren träplanka.

• pjoter

Medlem
    10 december, 2004 vid 14:18 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?

hehe, balsa utan att plasta in blir grymt lätt! sen att du knäcker den med fingrarna e en annan sak. plasta in balsa så borde de bli kanon. så jag tänkte bygga iaf då det blir av.
    har testat en bräda byggd i marinplywood, skiten flöt men de va inte mer. Jag kom då inte upp på den.

• pjoter

Medlem
    9 december, 2004 vid 18:30 som svar på: Båtmässan i Paris

va de måste blåsa där inne!

• pjoter

Medlem
    6 december, 2004 vid 22:57 som svar på: Nyhet från Flexifoil

Inte närheten av allt tjat det varit om EH wink.gif.fast det har iofs varit rätt lugnt på de nu när inte rambo e inne så ofta.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 22:31 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

hahaha.. den nya bibeln för kitesurfare.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 13:37 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

jaja. de blir nog fint ska du se.
    jag hade kommit om jag kunnat har jag sagt men ibland så har man inte tid å detta låg tyvärr på en sån tidpunkt.

MEN!! kan nu någon tala om för oss som inte var där vad vi ska göra?? om vi ska lägga energi på framtiden så skulle det vara bra att veta på vad. kan väl lägga upp en tråd med lite konkreta saker som ni faktiskt kom fram till på mötet?

för ni satt väl inte i 2h och förbannade oss som inte var där hoppas jag.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 11:45 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Svar till:

sen skiter väl jag i om folk blir mer eller mindre intresserade av att hjälpa till i framtiden pga ett inlägg på steffo.

[/ QUOTE ]
    De där lät genomtänkt! om du inte bryr dig om folk engagerar sig eller inte så är du kanske fel person att gnälla på taskig uppslutning?
    fast de klart! mister negativ såg väl en chans att klaga lite. grin.gif

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 11:42 som svar på: Namnlista för att bevara näset som en kitezon!

Peter Vikmo, malmö.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 01:27 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde komma men sitter med tenta som ska in imorgon och 2 kompletteringar som ska vara färdiga asap så jag kunde verkligen inte ta mig tid. Hoppas ni fick fram nåt vettigt. har iaf sagt allt jag har kommit på här.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 01:20 som svar på: Boardbag

du kan väl lika gärna köpa en beg bräda på plats om de kostar 3000 å flyga med den.

Sida 298 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications