pjoter
Forumsvar skapade
-
får nog åsså gnälla lite patrik. diagonalkomposition med horisonten eller vad de nu fint heter bygger ju just på att horisonten ska gå snett igenom bilden. . finns hur många vinklar å tekniker att ta kort på som helst och så länge motivet är bra så skiter jag för min del helt i om de råkar luta några grader.
Sen vet väl alla att jorden är rund å då måste ju horisonten luta om man inte åker rakt framför fotografen!
Å kaisermannen! trevliga bilder!
-
Tycker de låter som en bra ide att bjuda ner dom till stranden. gärna med någon duktig instruktör som kan visa ordentligt. Bästa hade ju varit att dom fick provköra drake lite och sen se en för folk och djur säker start, åkning och landning. gärna några krascher så dom ser att det inte är så farligt och också att det är rätt kul att titta på vilket ju blir ett turistlockarargument.
Synd bara att det är så helvetes kallt nu!!
Sen kan det ju vara bra att de som är där å visar upp ser något repektabla ut. Känns inte som jag ska komma ner med den gamla skitbilen, halvsunkiga kläder å dreads.
Bästa hade ju varit med nån som har ordentligt med kontakt där nere som blev talesman. hur gick det med chrille eller vem de va som väl började prata med dom? -
Nog för att vi behöver filmer på fåglar som flyger men undra om måsar hjälper oss så mkt. Dom är ju inte helt kända för att vara dom skyggaste varelserna. Bästa hade ju varit om nån hade kunnat leta fram nån bild eller film på där vi kör bland flyttfåglar som detta väl till största delen handlar om.
Skitbra med lite info om hur det funkar i australien! Om det varit krångel å så med myndigheter/fågelskådare där och hur det i sånna fall löstes. om nu nån skulle kunna kolla upp det. -
haha.. skulle gissa att majoriteten av kommunfolket där liksom på andra platser e mest gubbar. dom tycker nog lättkläda flickor e roligare å se på än en bild av senaste hiteckikaren. så dom kommer nog se positivt på dom lättklädda flickorna. kan dom ju ärligt säga att dom sitter å håller på med ett ärende om nån kommer in å ser dom nakensurfa..

-
ser nordligt ut tycker jag.. men den som lever får se. sticker dit nu om ett tag å kollar lite iaf.
-
hahaha!!! har du inte provad de patrik?
de gör att man väger som den fete, å kan därför hoppa lika högt.
-
sen blir man fort varm efter en session i en torris. med våtdräkt tinar man ju inte upp förräns man kommit hem, duschat å druckig mängder med varm choklad. med en torris man tillåmed bli mänsklig igen efter lite värme från bilen.
-
ingen snö här nere inte. så jag gled iväg å testade biltemafoilen till inlines.. tyvärr hann jag inte ut förrän de mojnat ner till under 10 och va kolsvart ute..

vill ha en halvstor foil man kan leka med!!har inte orkat kolla på tap out men tror jag fattat hur de funkar å de verkar ju skitbra!
du får förresten gärna säga hur det går med dina fenor, blir nog ett brädbygge uder vintern å då köper man ju hellre smålänsk custom…
-
haha.. oväntat.

ut å kör lite snö med dig istället! -
imrrn blir de dags å se om biltemakiten flyger.
-
haha.. han innan mig.. jag bara följer strömmen.

menade det inte till dig, gissade att du inte skulle göra dom över 2mm breda å platta. -
man ska väl aldrig ha en platt utstickande del på någonting. blir ju en massa virvlar å skit om det inte är vingformat.