pjoter
Forumsvar skapade
-
vem vill, orkar dra med sig en inflato ut på fjället? är inte det mer för glidsurfare som parkerar, kopplar till kompressorn å sen kör på sjön lite?
en foil kan man ju tillåmed ha med sig å köra lite nerförs med.hur får man förresten upp en LEI utan 5:e lina efter krasch? om man nu inte råkar ha en slav med sig?
-
bygg ett hus. är ju inte särskilt svårt. plexiglas. bara måtta och lämna in till en glasfirma så fixar dom sågning och håltagning åt dig. sen är det bara att pyssla lite med hur man ska dra ut knappar mm. finns hur mkt info på olika dyksidor som hlest om hur man bygger. å till sån här fotografering behöver man ju inte alls va så seriös med att göradet trycksäkert..
-
jepp. å de behövs väl kockan 01:20 på en sön kväll??
-
för att de äger såklart! räcker inte det som argument?

-
Hehe.. ska han maila depowergrejen?

tekniken går verkligen framåt! -
haha, tur att de e naish som du ska få spons av, eftersom dom e så jäkla bra!

-
va kass. känns som det e de dom kan sälja på här uppe ju, att dom e lätta å byta mellan sko eller inte.
-
jag körde kontaktlim. funkade fint de med. har även tatt loss det efter å de har funkat. bara man knackar på de så..
-
helt klart man kan kolla det! men har inte varit där en gång som inte han själv vart där.
känns som han har gjort mkt för att det ska fungera med kitandet där så han borde verkligen få hjälp med nåt så enkelt. -
tjena snubbar.
om de inte e för jävla kallt så kan jag ta å glida dit å speja å filma lite. kan inte köra pga en gammal krigsskada från vietnam men att dra på sig vadarbrallerna å filma lite går ju fint om de blir uselt från land.
men en kamera behövs ju som sagt.
jag smyger in här imorrn på förmiddagen å ser hur läget e.
sov nu å ladda så de blir nåt å kolla på å inte en massa sån fegåkning som jag själv brukar syssla med! -
har varit där uppe en del men aldrig gett mig ut på fjället längre än man orkar för att bygga ett hopp.
har ingen koll på hur det ser ut i stöten men om det är på baksidan på det fjället som ligger mittemot hundfjället vilket jag nästan tror så ska de vara fint uppe på. har dock ett svagt minne om att det ska va naturskyddsområde.
annars är väl hundfjället och högfjällshotellet helt ok tror jag.
annars får du väl paraglida i hundfjället.