Forumsvar skapade

Sida 302 av 336
  • pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 21:00 som svar på: vinterkite

vem vill, orkar dra med sig en inflato ut på fjället? är inte det mer för glidsurfare som parkerar, kopplar till kompressorn å sen kör på sjön lite?
    en foil kan man ju tillåmed ha med sig å köra lite nerförs med.

hur får man förresten upp en LEI utan 5:e lina efter krasch? om man nu inte råkar ha en slav med sig?

• pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 20:51 som svar på: Grymt fin dag i Björkäng

bygg ett hus. är ju inte särskilt svårt. plexiglas. bara måtta och lämna in till en glasfirma så fixar dom sågning och håltagning åt dig. sen är det bara att pyssla lite med hur man ska dra ut knappar mm. finns hur mkt info på olika dyksidor som hlest om hur man bygger. å till sån här fotografering behöver man ju inte alls va så seriös med att göradet trycksäkert..

• pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 17:52 som svar på: Habo mån?

jag kanske e på imorrn.
    vettifan om jag kan köra men ska klämma på mig dräkten under kvällen här å se om jag pallar ett session annars kanske jag kommer nån timme å spejar litte.
    får ju se med vinden åsså. å om de e pissregn.

• pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 15:51 som svar på: Kan du ngn hjälpa mig?

jepp. å de behövs väl kockan 01:20 på en sön kväll??

• pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 15:49 som svar på: Konkav ager din platta brada!

för att de äger såklart! räcker inte det som argument? tongue.gif

• pjoter

Medlem
    15 november, 2004 vid 00:21 som svar på: Kan du ngn hjälpa mig?

Hehe.. ska han maila depowergrejen? grin.gif
    tekniken går verkligen framåt!

• pjoter

Medlem
    14 november, 2004 vid 16:32 som svar på: Naish 2005 Bildspel!

haha, tur att de e naish som du ska få spons av, eftersom dom e så jäkla bra! wink.gif grin.gif

• pjoter

Medlem
    14 november, 2004 vid 16:13 som svar på: Bindningar????

va kass. känns som det e de dom kan sälja på här uppe ju, att dom e lätta å byta mellan sko eller inte.

• pjoter

Medlem
    13 november, 2004 vid 23:30 som svar på: Klistra om pads

jag körde kontaktlim. funkade fint de med. har även tatt loss det efter å de har funkat. bara man knackar på de så..

• pjoter

Medlem
    13 november, 2004 vid 12:45 som svar på: Habo Ljung!

helt klart man kan kolla det! men har inte varit där en gång som inte han själv vart där.
    känns som han har gjort mkt för att det ska fungera med kitandet där så han borde verkligen få hjälp med nåt så enkelt.

• pjoter

Medlem
    13 november, 2004 vid 10:22 som svar på: Habo fre?

fan, patrik, trodde allt du tyckte jag va finare än den där kiten, en best e väl inget för dig??
    kaiser, mmmm eller mig.. du gjorde ju nåt 5-10m hopp å landade typ 1m från mig.. hade ju kunnat repa bretten med tänderna..

• pjoter

Medlem
    13 november, 2004 vid 02:45 som svar på: Habo fre?

sedär.. blev inte så tokigt med tanke på förhållandena och den usle filmaren. men tycker nog du kunde slängt in en liten snutt på dig själv åsså patrik! blev väl nåt av de som blev ok?

• pjoter

Medlem
    12 november, 2004 vid 17:20 som svar på: Habo fre?

ja de såg inte helt fel ut!
    men kallt! lille kaiser hade ju jäkla tryck i 9an!

• pjoter

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:49 som svar på: Habo fre?

tjena snubbar.
    om de inte e för jävla kallt så kan jag ta å glida dit å speja å filma lite. kan inte köra pga en gammal krigsskada från vietnam men att dra på sig vadarbrallerna å filma lite går ju fint om de blir uselt från land.
    men en kamera behövs ju som sagt.
    jag smyger in här imorrn på förmiddagen å ser hur läget e.
    sov nu å ladda så de blir nåt å kolla på å inte en massa sån fegåkning som jag själv brukar syssla med!

• pjoter

Medlem
    10 november, 2004 vid 15:06 som svar på: snö kite!

har varit där uppe en del men aldrig gett mig ut på fjället längre än man orkar för att bygga ett hopp.

har ingen koll på hur det ser ut i stöten men om det är på baksidan på det fjället som ligger mittemot hundfjället vilket jag nästan tror så ska de vara fint uppe på. har dock ett svagt minne om att det ska va naturskyddsområde.
    annars är väl hundfjället och högfjällshotellet helt ok tror jag.
    annars får du väl paraglida i hundfjället.

Sida 302 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications