pjoter
Forumsvar skapade
-
det e ju de som var viktigt. vem bryr sig hur många m/s det blåser? det e ju påverkan som e viktig.. ska skaffa en egen pjott skala på hur vinden påverkar mig med min 13.
-
hahaha.. body mass index of a seal..
-
fniss.. inte lätt å se den lilla bommen.

-
haha… ganska så erfaren dykare men inte en erfaren surfare. fan kör ju med min 6,5 dykvåtis å surfa med. hur klumpig som helst men jag hade säkert varit lika värdelös i en superherosurfmärkevåtis med bosters på armbågarna å shorts fastsydda.
bara det att jag aldrig känt mig så klumpig i dykhuvor direkt, å då har man ändå lekt å hoppat en massa å så med dom.
skulle iofs inte märka nån skillnad nu heller för mitt hår e trögare å vroida i en huva än vad huvan i sig e. -
alltså varmare väl?? å hur mkt viftar man på öronen då man kör att det spelar nån roll? slänga på sig en uv-rugbymössa. dom e både söta å sköna.
-
hur blir en neoprenhuva klumpig?
-
jädrar vilket ansvar! förgylla en dag.. men de klart lite fina krasher ska ni väl förhoppningsvis få se!
10 blir en fin tid.
kan ju se hur de ser ut vid 9-9:30 å höras.
skit, börjar ju se ut att blåsa för mkt nu…
-
så. nu är det fin fördomsfri svenska utan ett enda påhopp tror jag.
känner mig mkt bättre nu när jag blivit politiskt korrekt. -
och vad får dom för uppfattning som är så farlig?
att vi är många människor som tycker det är ganska irriterande att golfbanor får byggas överallt? skulle det användas som argument mot oss så skulle det användas mot majoriteten i de flesta kommuner. har knappt råd med nån knatteidrott men likförbannat står det en ny glänsande golfbana utanför varenda liten by.eller är det de att stockholmare som generell grupp inte är omtyckta av ortsbefolkningen på de ställen där dom turistar? det borde dom nog veta får jag hoppas.
sen vet jag inte riktigt vad mer som är så hemkst förutom det faktum att jag drack vin på en onsdag vilket jag hoppas att man fortfarande får göra. -
hummm..
vad de gäller sälar så e dom ju grymt skygga oavsett vad de gäller människor, båtar eller (troligtvis drakar). är ju uppväxt på bohuskusten där det körs sälsafarin ungefär hela sommaren för turister.
å sälarna är fortfarande ganska skygga trots att dom träffar människor så ofta.
klart att individerna som spelar golf är med på detta.. hade det bara lyssnats på fågelskådarna där nere hade det inte byggts en enda golfbana. men nu råkar det ju va så att denna grupp av människor som har det gemensamma intresset golf ofta har väldigt mycket att säga till om och då är de ju mkt lättare att skylla alla störda fåglar på kitare än på sig själva.sådär. nu ska det väl vara mer politiskt korrekt hoppas jag!
-
är vi så många som är ute å reser så de behöver tillsättas en plats på en resebyrå?
själv e jag iaf för snål/fattig iaf för att hyra in en snubbe som fixar allt åt mig då jag ska resa… -
då de äldre i befolkningen inte kan höra höga toner så är det väl egentligen inte så svårt att göra nåt som ger en ton som får ungdomar å barn att fly medans de åldre e kungar på gatan.
hehe, vill se den som byggt en sharkshield som får hajen att simma hem å göra läxan eller städa…
-
6,5mm dykdräkt funkar året om. inte gummerad så man fryser som … då man e uppe på bretten men va ska man där å göra? bättre att ligga i vattnet.

men handskar å huva e de verkligen ingen mening med än.. jag svettades som e gris sist jag körde.
torrdräkt har man då man dyker. bara fjollor med överskott av kulor som köper de till surfing..
-
att ha sånt stor bystmått är inte maskulint!
spec inte då du har en midja på 60 cm.