pjoter
Forumsvar skapade
-
grejen e väl kanske att vi ser en flyttfågel som flyger nära å drar slutsatsen att dom blir inte rädda. men fågelskådarna ser att det bara är den å den arten som kommer nära medans alla dom andra håller sig på avstånd. alla fåglar e ju inte lika precis. har inte så många tjädrar i stan t ex.
-
tror du habo kan funka?
om det gör de så åker jag mkt hellre dit! men jag tror mer på näset om det nu blir nån vind.
jag kan af köra rätt tidigt imorrn om de blir nåt. -
mmm.. du vet veganrörelsen, kamp för lika rättigheter å sånt.. mitten slutet på 90 talet va det hårda sånna rörelser i sverige..
fast skåne kanske inte räknas in där? -
håller på att bli…..?
jag har vart bror duktig sen jesus gick i kortbyxer.men du vet de e så när man e från den ansvarsfulla generationen med straight edge å allt.
-
fan ludde, du skriver som en fuller dansk.
jag tänkte gått fram å pratat med några fågelskådare då jag va nere sist men hann tyvärr inte…
när dom gör en sån här karta så är det såklart precis så dom vill ha det så självklart måste det gå att förhandla lite. själv vill jag verkligen inte störa fåglarna om det nu skulle stämma att vi är ett sånt hot vilket jag inte alls tror. t ex så kan man säkert förhandla med tider, ganska logiskt att det kräver mer plats då en jävla massa flyttfåglar ska käka upp sig innan fortsatt resa. men detta e ju bara nån v eller 2 höst å vår väl?
å vad det gäller tippen så tror jag faktiskt inte att det gör så mkt om vi använder en ganska liten bit till vårt surfande. om nu inte fåglarna alls tål oss å aldrig lär sig så är det grymt stort för dom att söka mat på andra ställen i bukten. -
att ni pojkar alltid ska kivas!
sluta nu upp och enas i en bön till vädergudarna istället.
för det blåser inte där nere eller? -
klart hajen inte vill äta upp henne. är ju bara skinn å ben. dom vill ju bara ha litte feta kiters, typ den fete.
-
snyggt!!
man e ju kanske något avundsjuk dårå… -
jovisst ser han lite tysk ut…

-
varsegod…

kul att höra att återhämtningen går bra!!
tar ju lite tid för kroppen att läka å framförallt tid för kroppen att få tillbaks dom funktionerna man hade innan.
kul att det går åt rätt håll iaf!! -
mmmm…du vet kanske hur ett njurbälte fungerar?
hjälper musklerna att stabilisera magtrakten där vi inte har nåt stabiliserande skelett förutom en pinne där bak. -
jepp.. jag e feg iaf. men inte så feg att jag inte vågar stå för vad jag säger…
-
dmp, du har ett privat mess.
-
om de e vanliga latextätningar i hals å handleder kan dom klippas upp om man är fet.

eftersom dom är koniska så klipper man bara ner dom ett visst antal cm, förslagsvis ganska lite åt gången…
det är väl inget fel på robban?? trevlig kille med billiga drakar!