pjoter
Forumsvar skapade
-
haha… jo det såg inte helt kul ut..

blev det nåt surfat för dig?
-
va kanonfint å köra idag så testade jag den billiga hembygda bretten.. humm, funkade inge bra alls..
sjönk igenom med framfoten så jag dök så fort jag försökte ta lite höjd. jävla skit.. missade man kanonvind med lite kiters på vattnet. -
jag åker från malmö om typ 10 min.
-
jag tänkte nog sticka dit om ett tag. om det ser ut att hålla i sig.
-
klart man e moppebög! varför tror du man håller fast vid gammal förlegad tvåtaktsteknik?

men om du har känt käslan stå på ordentligt genom en kurva så både knä, fotpinne å ljuddämpare skrapar i å du ändå känner att du har koll så slår den käslan så gott som allt annat!! å ännu roligare blir de ju då om du samtidigt kör om nån gassig depåsnackare på en ny fin cykel..

-
njae vet inte om den stannar fortare men iaf på samma sträcka e jag säker på. den stannade på samma sträcka då den va ny om man kollar i papprena så stannade en ny rd -82 på samma sträcka som en ny zx9 -98. sen har jag stålomspunnet å ganska nyrenoverat. sen så är den något lättad mm så den stannar fort.
fast nu stannar den knappt alls, gammal olja, inte riktigt luftat å så men orkar inte fixa det nu när den bara går som transport. snart vinterrenovering.men även då dom e som dom ska så får man ju ta i till skillnad från en ny cykel där de räcker med ett finger i normala farter.
-
så var det på mina förra dator av nån anledning. kom aldrig in på deras sida. kunde dock läsa reportagen men inget i den riktiga menyn kom upp. funkar dock på alla nadra datorer jag testat. gammal bärbar skit.
-
hur har ni den fäst i LE? funderar själv på att fixa nåt sånt men vet inte hur jag ska fästa den riktigt.. vill ju att det ska hålla.
-
depowersnöret sitter fortfarande kvar. kan däremot inte ändra genom att föra bommen närmare eller längre bort från dig.
se bilden. -
kan patrik ta med den så låt han göra de så blire ju riktigt gjort! än å sitta hemma å kladda.
-
vanligt kontaktlim funkar perfa har butt hals å handledstätningar på torris å fick första gången lite tips av en snubbe på dyk å brandservice som jobbat med detta i många år! kompisen som jag dyker med har också en hel släkt som har en yrkesdykfirma hemma i byn å enligt dessa snubbar och mig så funkar kontaktlim perfa! finns speciallim men ska funka likabra med kontakt, bara att de kostar en jävla massa mindre!!
-
oj jäklar digital illusions.. hårda pinball spel till amiga!
-
Gött å höra att du klarade dig så lindrigt iaf!
Krya på dig å kör lugnt!
-
vanligt kontaktlim brukar man köra till skaltorrisar. men då får du ju sätta it nån ny bit utanför.
-
inte ett dugg insatt i det här men genom en enkel sökning på svenska paramotorförbundet så finns det en sån grupp med styrelse å så. å även nån kontaktpers lokalt i sthlm å gbg. kanske (eller troligtvis) en nystartad förening..