pjoter
Forumsvar skapade
-
får väl prova en ny då men jag e jävligt skeptisk! en annan som inte har ollonskalle fick slita som en idiot för att få skiten över huvudet å håret då det inte stretchar lika mkt som latex.
sen har man ju alltid med sig sitt barntalk för att få det att glida lättare. -
menar du att de inte e snyggt med fartdräkt när man kör snowboard alltså??

-
jag la mig första gången där på min första bankörning.. hehe, de gick inte att hålla fullgas genom hårnålen med rd:n.. =)
vad kör ni för cyklar?
-
skydda dräkten? dom där supermode shortsen kostar ju lika mkt som en dräkt.
fast de klart, för er stackare som skäms för de lilla ni har mellan benen kan jag förstå det.

fast jag förstår inte varför ni inte har en rullad handduk innanför dräkten som jag har istället..
-
Svar till:
Klart bäst är typhoon’s torrdräkter Racer Breathable, nu med speciell våtdräktgummi runt handled och hals + att den andas…. kolla in på http://www.typhoon-int.co.uk/ den säljs av Artic diving i sverige…
Mvh Conny
[/ QUOTE ]
speciell våtdräktsgummi i hals å handleder?? menar du neopren då?
att ha neopren i en halstätning suger ju eftersom det är skitsvårt att få av å på sig dräkten eftersom de inte flexar nåt vidare, sen ska den vikas å pysslas för att få bra… eller har dom fått ordning på det de senaste åren? till dykning har de vart piss iaf!! -
om brädan var fin så e de min!
kommer inte ihåg riktigt vad de va för nån bräda jag körde på men den va nånstans mellan 1-2m å sådär lagom bred. bindningar satt det på också å den va färgad i nån färg.om ingen såg mig där så va de för att jag körde så fort. men jag var där å glömde min bräda.. ärligt!
-
säga vad man vill om melker men en jävel på att argumentera de e han..

nu kände jag genast ätt en torris av märket pyro borde jag skaffa!
-
tycker patrik gör ett fint jobb. kommer tyvärr många skitinlägg som måste raderas.
Hur har du tänkt att vi ska bestämma vad som ska bort? ska vi ha majoritetsbeslut om varenda inlägg? eftersom du vill att vi ska bestämma tillsammans så blir det ett jävla jobb!
vart går gränsen för vilka som ska få rösta? är det reggade medlemmar som får rösta? eller alla som är här? tänk sen på att många reggade medlemmar är inne kanske nån gång i månaden max. ska sedan vindsurfarna få vara med å bestämma på kajtforumet eller bara vi kajtare??
förstår du vilket jävla jobb det skulle vara att ordna allt detta?
om du vill utveckla detta system så varsågod, ge oss en prototyp när du är klar men tills dess kan vi väl ha det som det är nu, tycker de funkar fint! har inte sett patrik lägga in ett enda skitinlägg här än, å skulle han göra det så är vi nog rätt många som skulle reagera och säga till honom. som ”diktator” så känns han inte som den mest hårdhänta jag sett. -
är en latta så mkt farligare än en lina i full patte genom vindfönstret tro…
rent prestandamässigt borde väl lattor vara bättre? inget onödigt luftmotstånd och dom är lika hårda jämt.
-
silikon? låter märkligt, borde väl påverka smidigheten i väven…?
annars så kan man ju göra en enkel lagnig så länge å sen lämna in det å byta bort hela biten hos en segelmakare så blir det riktigt gjort.