pjoter
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Om du nu inte mot förmodan är en tjej på 85 kilo.
[/ QUOTE ]
eller en jp kille i skinnkepa.
-
utrustning förresten. köp begagnat. 03 eller 04 är svinbilliga å dom funkar kanon. det spelar inte så stor roll vilket märke det är. bra kvalitet på alla.
köp den som ser tuffast ut så vänjer du dig snart vid de lösningar den har. -
fan hugo! inte skicka iväg rena nybörjare till klagshamn. dom e tokiga så de räcker utan att folk tappar drakar på dom. förresten finns det en drakätande pir där. grrrr!!!
herr anonym, kolla du på en kurs här nere, finns flera som håller på med det. finns väl en massa här med tips på vilka man ska gå hos..
habo är trångt men har du gått en kurs så ska du allt klara av att köra där och om du kan så är det skönt att åka dit på en veckodag då alla andra jobbar. -
Svar till:
Juniorer…
Om man har tycke för stora drakar med fetekraft så är lumpen ett utmärkt ställe att testa krafterna på.[/ QUOTE ]
alltså, hur har en sån mening klarat sig hela kvällen utan att nån skämtat om det???
Han slår ju huvudet precis på spiken, gillar du stora starka drakar söker du in bland alla andra mysiga grabbar å gör lumpen å tappar tvålar….
seriösare så funkade de inte för mig att säga att jag inte ville, dom förklarade att omotiverade var precis vad som behövdes i det militära för att lugna ner alla idioter som tycker de e ballt.
däremot så vapenvägrade jag å fick göra en skitkul utbildning på 3 mån som faktiskt lärde mig en del.sen kan man väl förstå att vissa vill göra de, vissa tycker de e kul med kite å vissa diggar att slå på en liten fånig boll med allehanda lemmar å verktyg.
å nån bedrift då man söker jobb är lumpen inte längre.. dom surgubbarna som tyckte att det va så jävla viktigt har börjat dö ut…
-
hänger gärna åsså på dit. skulle va skitkul!
kaiser, ta din bil så bokar jag upp baksätet åt mig å mitt lock folköl.
-
Svar till:
sjukt klen må ja säga
[/ QUOTE ]
buuhuhuhuuu!!! Patrik, Hugo retas! varna honom!!
*snyft*
-
vart e kitearna när de börjar blåsa lite? fegt å inte va där.. kunde ju åka dit med en biltematrainer å köra lite.
-
hehe… men jag e ju liten å klen..

finns det nån här i malmö trakten som vill bygga sin egna bräda? så skulle man kunna slå sig ihop å se om de funkar. e ju rätt kul med saker man gjort själv!
-
buuuhuuu.. nu blev jag ju ledsen ju! där ska ju min moppe stå! *snyft* vill köra bana igen, å då helst knutstorp!!
-
eller en ny drake. Varför laga när man kan köpa nytt??
-
sök på laga bladder eller liknande så får du upp tonvis med nfo om detta. har diskuterats säkert 10 ggr bara sen i våras. i det vanliga kiteforumet.