pjoter
Forumsvar skapade
-
jag fattar inte grejen ett dugg me en uppladdningsbar elpump.. när man väl har släpat pumphelvetet med inbyggt batteri till stranden så e man tröttare än man blir av å pumpa vanligt. neeh, onepump får räcka.. eller så kan man skaffa kolsyrepatroner eller ponybottles till dykning.
patrikol, du måste väl kunna skaffa en pony istället, har ju gratis luft på jobbet, bara att tanka å koppla på. blir det lättare?
-
eller så kan jag ta den. känner en som har vart ihop med en som glömde sin bilnyckel där en gång.
-
Svar till:
Föjls e livsfarliga kolla här på stackars hengoo
[/ QUOTE ]
håller helt med!
samma sak med motorcyklar!
såg en kille en gång som la sig med en cbr fireblade å en sak säger jag! aldrig att jag ska köpa en honda!! däremot har jag sett att man kan köra bra på bakhjulet med ninja zx9:or så en sån vill jag ha.
-
haha… bättre att bygga motorstadions av alla golfbanor som inte är strandnära!
-
haha finns den fortfarande att köpa? har själv en sån från de glada 50 – 60 talet. funkar massa bättre än dom där sunkiga digitala. ingen fördröjning utan du ser direkt hur mkt det blåser utan att behöva vrida, vänta, vrida vänta innan du ser om du håller den rätt i vinden. sen e den ju så jäkla mkt snyggare!!
-
så lbws mätaren ljuger totalt?
skit! men de ser ut å va litte fart på vågorna de man ser igenom regnet där.. -
funderar på att sticka till habo. nån som har tatt sig dit?
inte surfat på evigheter! -
trött på min picklefork nu å jag har inte kört mkt alls..
men däremot så hade jag gråtit floder om jag hade misshandlat en ny fin tablas på samma sätt som pickleforken har fått stryk.
I början så åker brädan på en massa onödig stryk och pickleforken e som e jäkla pansarvagn när de gäller hållbarheten (enligt mig) och jag kom ju faktiskt upp på den direkt å så. så att köpa en picklefork e inte helt kass som första bräda då man faktiskt kan få ut en del av den. Men man får nog räkna med att byta bräda rätt fort efteråt. -
flickvän kanske, men precis som de skulle räcka med bara en av det ena könet..
-
sätt på dom nya ovanpå.. så du kommer upp lite och kan lägga mer kraft på kanten. blir även jättemjukt å skönt för fossingarna.
Eller så häller du på bensin å eldar bort dom. -
du sitter ju mkt hårdare i en wake.. å när man åker wake så kan ju släppa all kraft direkt så jag vet inte varför det skulle vara farligare än att kita..
har kört på en hemmagjord bräda helt utan rocker å med battoffelbindningar å de funkde utmärkt! fick ha en del bakvikt dock. -
när jag gick kursen så var det jag, andreas (lärare) och en kille till som vart medlem i klubben i en massa år och dom kom för att börja käfta direkt vi kom in å börjae packa upp. då åkte vi ändå längst bort för att inte vara ivägen och förklarade att vi skulle gå långt inåt för att ha kurs.. först gick det bra men så kom det en idiot som bara vill gräla. Robban från robbans sport/surf kom oxå på vår sida men likförbannat så va dom skitsura å de gick inte att ha en dialog med dom trots att vi var trevliga..
SÅ vissa av dom är helt ok och trevliga men så finns det vissa idioter som ska trissa upp allt.