Forumsvar skapade

Sida 311 av 336
  • pjoter

Medlem
    1 september, 2004 vid 15:42 som svar på: ar5

lucky luke surfar snabbare än sin egen skugga!

• pjoter

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 21:45 som svar på: Naish shift sytem!

jag fattar inte grejen ett dugg me en uppladdningsbar elpump.. när man väl har släpat pumphelvetet med inbyggt batteri till stranden så e man tröttare än man blir av å pumpa vanligt. neeh, onepump får räcka.. eller så kan man skaffa kolsyrepatroner eller ponybottles till dykning.

patrikol, du måste väl kunna skaffa en pony istället, har ju gratis luft på jobbet, bara att tanka å koppla på. blir det lättare?

• pjoter

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 21:37 som svar på: Robby Naish launchar från Hangarfartyg

hårt.

• pjoter

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 18:37 som svar på: kitebom upphittad på torö SÖN 29/8

eller så kan jag ta den. känner en som har vart ihop med en som glömde sin bilnyckel där en gång.

• pjoter

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 16:28 som svar på: foil

Svar till:

Föjls e livsfarliga kolla här på stackars hengoo

[/ QUOTE ]

håller helt med!
    samma sak med motorcyklar!
    såg en kille en gång som la sig med en cbr fireblade å en sak säger jag! aldrig att jag ska köpa en honda!! däremot har jag sett att man kan köra bra på bakhjulet med ninja zx9:or så en sån vill jag ha.
    crazy.gif

• pjoter

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:36 som svar på: foil

hehe.. rambo som är öppen för allt har talat.. grin.gif grin.gif wink.gif
    vänta bara tills eh börjar kränga foils. då e dom bäst i världen.. grin.gif

• pjoter

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 12:10 som svar på: Dansk fågelskådare beskjuten på fgk!

haha… bättre att bygga motorstadions av alla golfbanor som inte är strandnära!

• pjoter

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 12:05 som svar på: vindmätare ?? vilken är bäst

haha finns den fortfarande att köpa? har själv en sån från de glada 50 – 60 talet. funkar massa bättre än dom där sunkiga digitala. ingen fördröjning utan du ser direkt hur mkt det blåser utan att behöva vrida, vänta, vrida vänta innan du ser om du håller den rätt i vinden. sen e den ju så jäkla mkt snyggare!!

• pjoter

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 11:40 som svar på: HABO idag fredag, sooon..

så lbws mätaren ljuger totalt?
    skit! men de ser ut å va litte fart på vågorna de man ser igenom regnet där..

• pjoter

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 10:57 som svar på: HABO idag fredag, sooon..

funderar på att sticka till habo. nån som har tatt sig dit?
    inte surfat på evigheter!

• pjoter

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 00:25 som svar på: Picklefork eller inte…?

trött på min picklefork nu å jag har inte kört mkt alls..
    men däremot så hade jag gråtit floder om jag hade misshandlat en ny fin tablas på samma sätt som pickleforken har fått stryk.
    I början så åker brädan på en massa onödig stryk och pickleforken e som e jäkla pansarvagn när de gäller hållbarheten (enligt mig) och jag kom ju faktiskt upp på den direkt å så. så att köpa en picklefork e inte helt kass som första bräda då man faktiskt kan få ut en del av den. Men man får nog räkna med att byta bräda rätt fort efteråt.

• pjoter

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 00:16 som svar på: One pump bladder

flickvän kanske, men precis som de skulle räcka med bara en av det ena könet..
    tongue.gif

• pjoter

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 16:13 som svar på: Va faaaaaannn????!!?? Hjälp

sätt på dom nya ovanpå.. så du kommer upp lite och kan lägga mer kraft på kanten. blir även jättemjukt å skönt för fossingarna.
    Eller så häller du på bensin å eldar bort dom.

• pjoter

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 12:55 som svar på: efter motorbåt

du sitter ju mkt hårdare i en wake.. å när man åker wake så kan ju släppa all kraft direkt så jag vet inte varför det skulle vara farligare än att kita..
    har kört på en hemmagjord bräda helt utan rocker å med battoffelbindningar å de funkde utmärkt! fick ha en del bakvikt dock.

• pjoter

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 11:46 som svar på: KLAGSHAMN imorrn allihopa

när jag gick kursen så var det jag, andreas (lärare) och en kille till som vart medlem i klubben i en massa år och dom kom för att börja käfta direkt vi kom in å börjae packa upp. då åkte vi ändå längst bort för att inte vara ivägen och förklarade att vi skulle gå långt inåt för att ha kurs.. först gick det bra men så kom det en idiot som bara vill gräla. Robban från robbans sport/surf kom oxå på vår sida men likförbannat så va dom skitsura å de gick inte att ha en dialog med dom trots att vi var trevliga..
    SÅ vissa av dom är helt ok och trevliga men så finns det vissa idioter som ska trissa upp allt.

Sida 311 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications