pjoter
Forumsvar skapade
-
de med ringsjön var bara ett skämt av herr rambo för att lura oss abstinensstinna stackare ut på vischan..
-
varför bygger man inte en sån som sitter på årets slingshot? (är väl nytt för iår va?)
den tar ju typ några h att göra om man gör den seriös å den är idiotsäker.
två stycken små öglor en i loopen å en i linan som sitter i loopen vad den nu kan kallas.
sedan så sticks den öglan från linan igenom den i loopen så man kan låsa den på andra sidan med en metallpinne. hummm.. vet inte hur man förklarar lättast.. kolla på http://www.slingshot.se eller nåt.. eller så kan nån snäll människa med ett ritprog rita en bild. -
6h med kissepaus.
-
jag tänkte mer på om man designar en helt egen… kopiera ska inte vara så konstigt.. eller iaf inte för dom som förstår sig på det där med tyg..
jag ska allt fixa en egen nångång men får se när det blir.. har 40 mil till dom som kan så det är lite bökigt..
-
inte så dyrt när man har släkt som är segelmakare.. 😛
men e nog inte lätt å få det bra.. man får väl börja med en 20m2 så man kan använda samma tyg å göra en mindre med de ändringar man vill ha… annars lär det inte vara gratis efter 10 drakar som flyger apa. -
var hittade du det här inlägget??
inte helt purfärskt. -
Anna, jag kunde åka med pirayan men tack så jättemkt ändå!
ses nog där istället då.Piraya, vi hörs på morgonen.
-
jag e på!
vilken tid tänkte folk va där ungefär??nån från malmö man kan snyltåka med?
-
kunde man ju ge sig fan på!!
bara för att man druckit några öl å inte kommer nånstans!!fin bild på en hård surfare förresten..

-
för brättsen finns inget som är dyrt..
-
men det är ju därför våra tjejer blivit så duktiga.
lite hård konkurrens. eller nåt. -
ska vi träna som fan nu om det nångång börjar blåsa å ställa upp patrik?? så svårt kan det ju inte vara…
-
då den sitter i framkant så slipper du rusa eller simma mot draken för att få den på rygg.. resten är som vanligt.
sedan ska den väl bli stabilare och hålla formen bättre.eller har jag fattat fel?