pjoter
Forumsvar skapade
-
att det inte körs mer mb i sverige..

hela södra landet är ju en stor äng å det blåser ofta lagom..
håller en LEI att krascha med på land nåt större eller får man förbanna sig att man inte köpte en foil istället?
hade man ju kunnat köra varenda dag i solen dessa veckor om man hållt till på land med.. nästan jämt 3-5m/s ju.. -
de lockar helt klart! å få slippa den här jävla värmen å alla jobbigt lättklädda flickor på stränderna..
-
haha.. jag ska från å med nu bara hänga på stranden då det inte blåser! haha….
ja det vore väl fan om du inte åkte bättre än mig!
då skulle jag tycka synd om dig med all erfarenhet du har jämfört mot mig.nej självklart så är det åkaren som spelar störst roll, men jag kan inte gnälla på andra åkare eftersom jag tillhör dom sämsta… bättre å tjata om drakarna då..
å jag har fan tränat capoeira i 2 mån så passa er.. haha.. -
jag har inte sagt nåt illa om kitesen, bara livsstilen.

pratar ju bara skit, inte bli lessen nu..

tror inte nån är bättre, handlar bara om vilken karaktär man är van vid. -
vem han e har jag ingen aning om precis som du gissade.. världens sämsta namnminne så om 2 min har jag aldrig hört talas om honom igen.
Hacka på dom bästa ja.. jo det e ju inte ovanligt! se bara trabant, vas/lada, danska skidåkare, norska hockeylaget, stereos av märket united, nikko radiostyrda leksaker.. alla dessa är ju top of the line och blir hårt hackade på..
-
jag skulle aldrig tala illa om slingshot!
vad tror du om mig egentligen??
det är ju bara att läsa dom andra namnen så förstår man ju vad man ska ha..
north kan man ju inte köra med i skåne, naish e ju sånna där 80talssurfare som kör med.. vet man ju de ser ut.. rosa dräkter å hockeyfrilla.
cabrinha å Ernst Hugo, låter ju lika roligt som rektoskopi ungefär.
GLK låter lite kul iaf men så jämför man det med Slingshot.. man känner sig ju som en buspojke bara av att höra namnet.. kan inte vara dåliga grejor! -
haha.. nu försvann ju vinden i habo annars hade jag åkt dit och tränat lite..
men nåt fint borde man ju kunna göra! -
jag viker då olika olika gånger.. segel ska man ju inte vika samma då det blir veck som blir svaga.. måste va samma på en sån här.
-
shitt pomm fritt!
de va smidigt de!
-
inte lätt att väga in som en smärre elefant..

precis naish ÄR ju måttstocken och det är den bra till.. men alltså, vem vill surfa med en måttstock??
Då är ju e slingslut bättre.. faktiskt gjord för att surfa med. -
vill ha en stor foil!!! vill ha vill ha vill ha!
fan då hade man ju kunnat köra hela sommaren.. inte hoppa som hugo då men de kommer jag inte kunna den här sommaren ändå, om nånsin. -
vid 6 kör du som en kung! kommerkanske inte ta fetmycket höjd men du kommer lät köra..
väger 75 å kan köra med min 13 från 6-7 eller nåt..
fast det klart.. behöver man ens säga att det är en slingslut?? -
har han hittat till falsterbo så borde han se näset.. han står på det.
-
precis! blåser det så vet man att han är ute och surfar och då är det fritt fram för en dejt!
-
haha.. sjuk ja…

Själv har jag en stark fundering på att fixa en bordsfläkt och sätta i badrummet, rigga upp min trainer och sedan bodydragga lite i badkaret..
fast inte idag såklart för idag tror jag på brisen!! halleluja!