pjoter
Forumsvar skapade
-
är det inte alltid folk på ribban vid den här tiden? iaf om det blåser under 10 väl?
förstår dom nästan.. va jävligt gott i habo igår trots att det inte blev nån surf.. soligt å varmt i vattnet..
nu har vinden gått ner lite.

men när det e såhär varmt så borde det väl räcka med några m/s som grund eller? -
med den kommer du kunnna plana efter en biltema trainer ju!
ut å kör med dig! -
törs inte vara med! har hört att han är en elak jäkel som äter hundvalpar.. så honom vågar jag inte lura!
men jag kan gärna fnissa lite i smyg då ni andra gör det..

patrikol, du missade min förra fråga eller?
-
men då är det en kiteboard å ingen wakeboard va??

*aldrig sett en osymmetrisk wakeboard*
-
haha.. de gick man på rejält!
vi pratade precis idag på stranden om det fanns nån insjö att kita i här… -
haha! inte säga så!! jag vill fortfarande tro att jag kan bli duktig på cykel…

fördelen med att vara äldre då det gäller bankörning är väl att man ka köpa sina grejer själv och inte behöva tigga hos farsan varje gång man kraschar.. själv kunde jag inte börja köra förräns jag fick pengar själv.jag tävlar förresten inte utan kör bara på gatdagar.. då jag hade pengar så hade jag inte tid å nu är det tvärtom så jag tänkte göra som alla andra 30 åringar med åldersnoja och börja tävla vid den åldern ungefär, för då planerar jag att ha både tid å pengar.
-
patrikol, va det du som var med stellan i habo idag?
-
har rambo avslöjat ert superduperhemliga hysch hysch spot nu?
-
wakeboard med en extra sida???
*kliar sig förbryllat i huvudet*
-
dom rekryterar för fullt nu för att vinna kriget mot uppstickarn kite.
dom har vart kungar på stränderna i många år nu och vill inte förlora mot några fåniga småkillar som leker med drakar. -
jag tror det hade blivit mer diskussion om ett förbud och inte bara en individ som vet att så ligger det till.
ta t ex då jetskis förbjöds var det ett jävla väsen och diskussioner kring detta. tror aldrig att en kommun förbjuder något sådär utan att prata med de lokala utövarna..
sen förstår jag inte riktigt hur kite ska förbjudas som det är nu.. finns kite som begrepp i paragrafvärlden eller går det under segelbåt eller liknande? -
tror du man kan få åka med i bilen i sådana fall??
för det skulle vara kul att se nåt nytt!
kan jag inte köra kan jag ju alltid fota eller filma lite.. -
måste man vara grym för att köra där eller kan en annan klara av det?
-
Fan vilket fett ös det var idag!!
snacka om tryck!! lyckades göra mitt livs första kiteloop med riktig drake och jag behövde inte ens hoppa efter den då den drog som mest.. kände mig rätt biffig då faktiskt!
jaja. fick iaf invigt min sommardräkt och bättrat på den obefintliga brännan.