pjoter
Forumsvar skapade
-
klassiskt färgad med en hjältebild på bobban t ex.
troma loggan å omslagsbilden till surfernazis must die
humm.. stillestånd just nu men har en svart kite med jasons mask hade vart stiligt! -
hahaha!!
synd de inte e en bild av en kitare istället… -
de va en tråd som tog upp lite av detta för några v sen.
sök på göra kites eller liknande. -
fan varför sys de inga snygga kites??
med lite snygga loggor å bilder på??
e flames de tuffaste dom hittat? -
mmm precis!
har allt sett hur ni packat upp bommen ur er portfölj.
kiten ligger gömd i en golfbag å brädan orkar jag inte ens komma på var ni gömt.

vattentät mobil med headset så ni kan handla med aktier då ni åker.
-
du har fått ett mail.
fast de hade du redan sett…
-
alla serväl likadana ut där nere?

bakåtslickat hår, ray ban, solariebränna året runt å dyra kläder.. å självklart en juristportfölj.
-
neeh, men om han inte vill tjäna pengar så kostar ju fortfarande skivan lite..
e ju inte så noga vem som bränner men jag skulle gärna vilja ha ett ex iaf. å jag e helt säker på att jag inte kan få det att funka på min gamla bärbara 400 dator med 4gb hårddisk. -
om man steker den tills en fin gyllenbrun yta uppstår så härdas linan å blir stark som kevlar!
bäst till detta passar en gjutjärnspanna med riktigt smör i. -
de låter perfa ju!
du har inte lust å sälja ett ex som färdig dvd till en stackare utan lyxig dator? -
haha.. rebell.. vilken tomte! en trevlig kille de där med sunda åsikter…
men räknas de till blues? trodde de va country eller folk eller nåt. -
jo jag tror de.. de e därför man skulle vilja ha ett bättre förslag..
-
kan du inte lika gärna starta på stranden i frånlands? blir väl roligare att åka ut än att driva. ?
sen e det ju bara att du går upp i båten.
har själv fundering på att köra från segelbåt ute på havet men vet inte riktigt hur man ska gå till väga då det finns mast å stag å sånt lite överallt.. vill ju inte gärna sätta kiten i nåt sånt.
hur blir det om man riggar klart allt på land å sen sticker ut å släpper i kiten i vattnet å låter den driva ner i vinden medans man vindar upp linorna? å när dom e uppsträckta e det väl bara att hoppa i å vattenstarta..?
sen kan man ta ner draken å låta den driva upp mot båten, så e det bara för han i båten å lyfta uppp den å tömma på luft. sen simmar man dit.
eller nån som provat nåt bättre? -
vafalls!!….dåligt?
då slipper jag va förbannad över ryggont alltså?
hade räknat med kanonförhållande bara för de. -
spark e aldrig fel! bara att lägga lite plywood under. cykel med skidor eller att baklängesåka på simfenor e inte heller fel blir garanterat roliga filmer att lägga in här. såndär liten jäkla sparkcykel måste gå att bygga om.