Forumsvar skapade

Sida 319 av 336
  • pjoter

Medlem
    20 juli, 2004 vid 11:27 som svar på: Är man dum om man köper en 12a

de klart, dom där EH blir väl slöa som jänkare om dom blir större än 12.
    om ni skulle testa nåt annat märke så kanske ni skulle ha roligt även i mindre blåst å inte va så värdelösa.. grin.gif grin.gif tongue.gif wink.gif

• pjoter

Medlem
    20 juli, 2004 vid 10:42 som svar på: Ut idag?

nej nej nej! inte pointen utan pointern! den där som kissar på drakar.

ingen som har något bra å skrämma badgäster med?? ingen som har dykgrejer här å kan glida runt med en hajfena som i sällskapsresan??
    lapplisemundering borde få folk att springa till sina bilar länge nog för att hinna launcha.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 14:43 som svar på: biltema trainer trim?

har den stora åsså, som kostar hela 98:-! e ca 1m2.
    men båda två flög lika piss.. men jag ska nog få ordning på det!
    känns inte som man vill lägga 500 -1000 för en leksak, lägger man hellre på en beg större i sånna fall.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 14:41 som svar på: Ny nice footstrap!

samma koncept som man hade på slalomkängor då det blev populärt med sånna som öppnades bak.
    funkar säkert bra, vad finns det som kan krångla? en tunn vajer som snurras nån cm på å av en rulle. det som kan krånga är väl spärrningen. troligtvis fjäder eller kugge.. borde kunna hålla som en b18.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 12:21 som svar på: biltema trainer trim?

haha.. mmm!! så dyra som dom va så känner jag mig grymt blåst! ungefär lika blåst som jag känner mig idag efter å ha köpt en helt ok digitalkamera för hela 500 pix. så nu e man äntligen med i den digitala klubben, fast de blir ju aldrig lika bra som med 60tals systemen vad man än köper för nytt, iaf under 10 000-15 000.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 12:18 som svar på: Bestkiteboarding.com

ok..
    jag höll på en del med rc helisar innan å då va det väldigt många som handlade i usa då det e svinbilligt där! å dom pratade om att det ofta handlade om tur.. å det e ju saker i ungefär samma prisklass å paketstorlek.
    men har inte testat själv så jag kan ha fattat fel.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 10:17 som svar på: väst 7.4

ska käka å e det bra efter så sticker jag ut.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 23:11 som svar på: Bestkiteboarding.com

de handlar om att ha tur eller ej då det ska igenom tullen.
    bäst e ju om man vet nån som ska dit. kan dom köpa å skicka till sig själv. skitar man ner paketet lite så e de bara å säga att man använt de där. då slipper man alla avgifter.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 20:48 som svar på: biltema trainer trim?

tack för svaret men den e 2 linors så det blir lite svårt att göra så.. frown.gif

funderar lite på intagen (eller vad det nu kan heta) på LE… Övre duken är nervikt fram så hålet är riktat väldigt starkt neråt. e det en bra lösning? aldrig kollat så noga på foils så man känner att man inte har riktig koll. den flyger ju grymt sakta å jag har en liten fundering på att den skulle bli bättre om man öppnar upp mer där fram, som det är nu så ligger ju den nervikta delen å bromsar draken när den börjar räta upp sig.
    sedan vet jag inte hur formen ska vara riktigt, ska den va nästan helt rak eller ska man ha en del kortare linor på sidorna?
    vhur blir det om man gör hål bak i den? mindre än fram men ändå så luften kan strömma igenom fast med övertryck.

???

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 13:58 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

jävlar ja! de e ju söndag idag.. hade jag helt glömt bort. jaja, då får jag väl ta de nån annan dag.
    tack för att du sa de.. hade jag inte en tanke på.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 13:41 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

lite hack kan det allt vara bara dom är mjuka. eller de borde gå iaf eftersom man kan ha det på rails till inlines, skate å även snowboard å skidor där du ändå har en stålkant som kan hugga.
    har inte grindat mkt med skidor men har iaf aldrig känt nåt hugg.

ska ta en liten testtur med mc:n nu. kan åka till staffanstorp å se på lite priser.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 13:12 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

flytande e ju lite bökigare å bygga, måste man hitta några dunkar eller liknande å så får den väl bli rätt djupgående för att den ska va stabil.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 12:58 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

funkar det med sånna vinklar?
    är det inte bara att kapa in dom i rätt vinkel till varandra? har nån en geringssåg så går det ju lätt.

jo jag tänkte nåt liknande.. men visst fasen borde man kunna hitta nån som vill slänga på lite dekaler på sidorna tycker jag..
    melker, ss vill inte ha lite reklam där?

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 12:20 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

pvc e ju perfa.. glider fint å e lättjobbat.
    finns det nån butik eller liknande som kanske skulle vilja sponsra lite??
    skivor till sidorna skulle ju inte va fel. vet inte hur man ska sätta den bara?
    går det att påla fast den i botten? e ju hårt som… om man gör den tung så den står på botten å sen ankrar man den borde väl vara lättast eller?

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2004 vid 11:51 som svar på: någon som ska köra idag?vaaaaar?

svetsa kan jag inte men annars kan jag gärna tänka mig att bygga en del. Går ju bara hemma å drar på dagarna då det inte blåser ändå.
    vad tror ni om bris idag?
    e ju en grund på några m/s sv.

Sida 319 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications