pjoter
Forumsvar skapade
-
ligger själv i den klassen ungefär.. e 186 lång å har nu blivit en tjockis på hela 75kg. låg innan 65-70.
tror det finns helt ok dräkter till oss fast man får leta lite om man inte vill ha en som veckar sig.
det bästa du kan göra är ju att gå till nån butik och testa. En dräkt måste testas innan man köper den så den sitter bra. får man stora veck så blir det svinkallt!! å sitter den för tajt så blir den jobbig att ha på + att sömmar mm påfrestas onödigt mkt. -
kom hem därifrån nu.. grundvinden e frånlands så de blir inte mkt tror jag.
knökat med folk å de va nån som hade satt uppp tält på launchplatsen. tältet va borta då jag gav mig av hemåt igen som tur va.. får man tälta där eller är det avlyst för oss?? -
igår fick jag än en gång spatsera över nakenbadet i habo å du ska veta vad jag saknade ett par sådana byxor då!

märk väl att det va ingen walk of shame!! det var ett räddningsuppdrag. -
att döma av tidpunkt för skrivandet och vokabuläret han använder så tror jag att han inte visste vart han skulle gå och tog då limhamns skeppshandel, valet tog uppskattningsvis 13s och han gick på den tiden igenom möjliga scenarion som skulle kunna inträffa i de olika affärerna. Dessa tankar byggde på hans erfarenheter av liknande affärer men också på hur inbjudande skyltana såg ut… Eftersom han inte är medlem här så har han inte läst ditt beröm av gransegel vilket annars hade fått honom att gå dit istället.
vad sägs om den teorin?
-
vad tror du om att han bor i malmötrakten när han handlade på limhamns skeppshandel..
-
hahaha!!
skitsnyggt!
kitemode 2004.. ett par sjyssta latexbrallor med öppna skinkor hade inte heller vart fel..
-
varför åka till habo när det inte blåser??
-
om du frågar snällt så tror jag säkert nån kitare skulle kunna tänka sig att låna ut sin svets. om man nu får tro på dom här gamla herrarna så ska det bli myyyyycket bättre å svetsa.
-
låter grymt, ni har ingen video eller bildserie å visa?
-
haha!! fan de hade vart nåt! får man köra buggy på allmänna vägar?
värsta e att man lär ju flyga åt helvete då man blir omkörd av en långtradare i 90.
-
mmm de e den värsta..
miljövänlig sport my ass! fan man har kört slut på hur mycket bensin som helst bara för att hitta ett spot där de blåser bra. å så när man har packat upp så har det mojnat så har man kört helt i onödan.
meeeen då man väl får sig en tur så e de lätt värt det!!!!!

å då bor man ändå på spotsen om man jämför med dom tappra inlandssurfarna!
-
fast bara tills du har grejorna såklart, sen ska man leva på a-kassa å va ute å surfa.
åsså köper man en surfbuss å bor i. mkt billigare än en lägenhet. räcker du har en polare å ringa för väderprognos å så åker man dit de blåser. -
verkar ju som det ska mojna mot kvällen å då sticker jag nog ut iaf.. habo får det bli.
har man en liten kite så verkar det ju perfekt annars! verkar va jämn å fin vind!
-
bästa e ju ändå att köpa beg grejor.. så fort som dom sjunker i pris så får man ju kanongrejor för bra pengar!
e man då gärna två som går ihop så blir det inte mkt/pers.