pjoter
Forumsvar skapade
-
bror duktig informerar om att det där e södra och mellersta bohuslän.

bohuslän börjar ovanför gbg.
-
men när det blåser lite måste man väl nästan ha en foil? dom väger ju mindre å borde därför kunna flyga i mindre vind.
-
fan har ni bredband där ute på landet alltså??

-
talk tror jag funkar utmärkt. det har man alltid med sig som dykare för att få på sig torrdräkten. har aldrig sett att det klumpat. Man ska ju även talka in latexen mellan användningarna så håller den sig bättre. vet inte om det funkar på bladderplasten men om det hjälper så e det ju inte fel att hålla blåsan fräsch.
-
ok. ringer sen när jag bestämt mig å börjar bli redo.
-
hehe, fan lyckades ju inte komma i säng förrän vid 6 av nån anledning..
men nu e jag pigg som en ornitolog i ottan!
e sugen men vet inte var.. nset eller klagshamn kanske går?
lär väl va knökfullt på näset. -
jasså han ska lyxa till det med digital mätare.
duger inte känslan av vind i håret längre?
eller litar du inte på min riktiga mätare?
-
om man inte har en jätteback eller ett badkar att testa i så kan man göra iordning såpavatten och spruta med en sprayflaska. nånstans kommer det att bli en såpbubbla, och överraskande nog brukar det faktiskt vara precis på den platsen man har ett hål..
-
ahaaaaa.. då fattar man.. verkar ju enkelt.. räcker det med ett vanligt enkelt papper emellan?
-
vi tuffingar som kör mc till spotsen får inte plats med uppblåsta strutar på ryggen. blir feta luftmotståndet ändå.
-
one pump rockar för en lat jävel som mig själv!!!
-
graciösa å graciösa….
-
trevligt svar….. hummm…
min bladder e hel å fin så jag vet inte varför jag ska limma men grejen e att jag vill förstå varför det e bättre å svetsa.