pjoter
Forumsvar skapade
-
kika in på kitenation.se . dom har ett alldeles eget forum för brädknåpare.. dom e iofs oftast sthlm:are så du ska inte lita blint på vad dom säger…
-
går int superlim?? kan man limma allt med!!! fixar en lapp å klenar på en droppe superduperlim så sitter de säkert fint!
annars så e kontaktlim aldrig fel..
eller kanske en såndär punkteringsspray till bil..
-
tycker robban e en trevlig prick…
man kan handla billiga kites av honom iaf..

sen att man knapp kommer in i butiken inan man köpt nåt e otroligt! studiebesök rekommenderas inte!! själv cyklade jag dit å skulle spana lite, nu har jag gått en kurs, köpt kite, sele,sele igen, shorty å skor av honom. värsta säljare jag mött. eller så e det bara jag som fallit för hans charm..
-
min tanke att lägga sig tidigt ikväll för att orka upp å kitea imorrn känns som en misslyckad plan.. iaf nu kl 03 nånting å efter 1,5 vinare å några öl… jag ringer nån av er kisar imorrn då jag vaknat.. fan hoppas de e grymt då så man kan åka av bakruset!!!
-
sket sig ikväll..

men det verkar ju ok imorrn med.. iaf förmiddagen om nu dmi har rätt. nån som ska ut då?? (dvs göra en lika jobbig grej som idag). -
jepp va i habo… först. såg bra ut innan jag åkte hemifrån men blåste kass när man kom dit. å dumma som vi va så tänkte vi att på näset blåser de alltid mer! så vi åkte ner å hoppades hitta er ha roligt nånstans men fan heller. vimplarna rörde sig inte ens..

hur ser det t där nere nu??
nån man kan ringa för en prognos??? -
fick ni nån åkning där nere idag?
-
jag skulle vilja se turbonegro köra några ursvenska gamla visor.
-
du kan väl skriva här sen hur det gick så man får reda på hur dåliga grejer man har.

tänk om man e helt lurad å åker omkring å tycker det e en skön drake man å så visar det sig att det är helt fel. pinsamt värre!
-
sticker om typ 10 min jag.
får väl se hur de ser ut där.
ring 0708-22 77 50 för rapport. -
jag tror nog de flesta är bra. hade nån varit dålig så borde nån ha klagat och avrått dig från den.
däremot skulle jag tro att många kurser blir fulla fort så man får ta en tid lite senare..
jag tror du kommer ha skitkul å lära dig en massa vilken du än går!
lycka till å ha de skoj iaf!! -
”Scandinavian Leather Men är en medlemsklubb för homo- och bisexuella män. Föreningen publicerar en guide med tips om mötesplatser för sina medlemmar. I denna guide finns strandremsan vid Kustvägen med, tillsammans med bland annat Slottsparken i Malmö och Lomma strand.”
finns det nåt samband att det ofta surfas där och i lomma/habo? kan det vara så att surfarna bara vill hitta en ursäkt för att få glida runt i sexiga våtdräkter på en strand full med läderkillar? (tur jag har fulaste dräkten i byn så jag slipper följa med in i nån buske!) -
h…..e vad han hoppar!!!! e ju minst 5-6 gånger högre än bron!

riktigt snygg bild!
-
De verkar ju som vinden ska lägga sig vid 11 -12 tiden så några timmar innan vill man ju ha.
det är ingen som åker från malmö som man kanske kunde få snylta med hos? (så man slipper packa cykeln å så).
om de e nån kan ni gärna ringa på 0708- 22 77 50.
// Peter -
Då jag la mig med mc:n så gick en del sömmar upp och det lagade dom direkt utan kostnad. då hade jag ändå haft stället i nåt år och det var ju rätt självförvållat. ska ju iofs hålla en del men hade aldrig trott dom skulle fixa det fort å gratis.
Å självklart rekommenderar man en sån butik! så jag tror allt man tjänar mycket på att va sjysst i en butik.