pjoter
Forumsvar skapade
-
va det nog värt.. inte roligt om en sån grej går sönder direkt!
-
beror väl på hur det sitter men cykellagning kna väl funka. torrdräkter kan man laga så eller med latex och kontaktlim beroende på ställe.
kanske kan gå med sikaflex också.. vet inte men de fäster ju mkt bättre än silikon. -
inte ska man väl sluta med hobby å sporter då?
det är väl då man ska göra allt man egentligen vill göra men inte törs för att slippa blir retad.. köra bilbana, radiostyrd bil, bygga lego å sånt. -
den vita näst längst till höger är min gamla kk iallafall.. jäkla duktig i sängen! å söt e hon.
-
borde väl inte gå på reklamation om det inte är materialfel som gjort att den blitt upprispad.
får nog stå för det själv om inte dom i butiken e hyvens killar som fixar det åt dig. -
e det tävling i motox å skate nu med?
innan har det ju vart uppvisning i båda. -
om man inte ens loggar in på en gratis sida så måste man va grymt snål!! eller så kanske de kan finnas nån annan anlledning….
-
de va inget kitesystem. var en surfsele som satt fast i en ss bom. med leashen dragen till kroken istället för det fina lilla armbandet.
va en såndär sele med spännen som på snowboard bindningar. sånna finns ofta på fitness inlines också.
har lyckats slita sönder några sånna på snowboard med så va väl egentligen inte helt oväntat att det skulle hända. men köpte den beg tillsammans med kiten så trodde de skulle funka ändå. otrevligt va det iaf! -
jag tänkte ge mig av om ett tag så man e där vid 1800 kanske. om de ser o ut med vinden.
-
Akta dig med den selen. har själv en sån eller en liknande iaf. ramlade och loopade kiten idag å selen lossade. gled över ”kuggarna”. Hade fäst leashen i selen så hela paketet flög låååångt!
-
fan va fint de va ikväll!
jag vill ut tidigt imorrn, men måste nog fixa en annan sele först.
jävla skiten släppte ikväll så draken flög toklångt innan den landade 10 m från en båt. ujuj vad jag fick springa!
tur ingen var ivägen!
nån som känner att dom vill sälja en bra sele till en smäcker gosse så hojta till! -
det ser jäkligt mörkt ut på himlen.
5 i medel å 10 i byarna.. känns som de kan bli lite spännande. -
inte tittat så noga på hur dessa ser ut men e det inte lätt att man repar taket? om man nu har en bil där man bryr sig om lacken?
räcker ju med damm emellan så ligger de å skaver fint. -
vet nån om det är nåt folk där?
-
jag kör runt med grejerna på min gamla rd 350. funkar fin fint.. lite tröttsamt i längden bara. upp till 3 mil e ok.
brädan står på fotpinnen på h sida där bakbromsen sitter som man ändå aldrig använder (förutom på körskola eller då man ska sladda ut röven i en kurva för att tjäna lite tid på race, vilket ingen normal dödlig klarar av ändå). Sen har jag surrat den i bindningarna i ramen bak å fram med spännband. tar kanske 5 min å lasta eller lasta ur.
satt fast lite tyg på strategiska ställen så inte brädan blir helt sönderrepad. å i kiteväskan ligger resten.