pjoter
Forumsvar skapade
-
jag ska dit. lite å fixa först bara.
kanske 12-13 tiden eller nåt. -
hihi paralympics e ju mest för folk med fysiska handikapp.. hihii!!
-
mmmmm.. letar men har inte hittat en enda gratis än..
-
e det inte för att dölja (till)ståndet man får i byxan av att se alla andra män i våtdräkt?
-
hahaha!
-
aaaah, äntligen en vettig diskussion!

kite ser ju skoj ut ju! men däremot ser det det väl ungefär lika tufft ut med shorts på som det ser ut med alla skid å brädåkare som har 15 snören å snusnäsdukar hängande från kläderna när de åker..
fast idag ser det lite kyligt ut så jag ska nog ta på mig ett par baggiejeans å en hood över våtdräkten.. kommer både va varm å se ballast ut! -
jag surrade fast spark, gitarr och en snowboard rätt på taket på en suzuki swift (hela bilen lika massiv som en kinapuff ungefär) med endast lite filt emellan… surrade genom dörrarna å de funkade hur bra som helst! en billig lösning som funkar. de enda som blev på bilen var några repor där spännbanden suttit för jag inte orkat lägga nåt emellan där. funkade i över 100 mil.
-
att det känns som det aldrig blåser lagom för min kite och (o)erfarenhet.
-
jag tänkte åka dit tidigt om jag orkar upp ur sängen.
måste upp å köra minst 8 h/dag om jag ska hinna lära mig en kiteloop till heelside flipflop fakie ollie 367 innan sommaren är slut (dvs ramla med stil). -
det ser ut som du väljer en kanonvecka att komma ner! lagom vind å soligt.. om dom nu har rätt på dmi.
-
inte för att gnälla å så men köper ni så stödjer ni ju likasinnade så dom kan fortsätta filma. fast de klart, dom har väl spons å kör där dom vill ändå.
-
va kul att dom kommit tillbaks!
lanserades såna med inlinesvågen för en del år sen men tror inte det gick så bra, nu kan man ju till å med använda dom.
hör i sportbutiker runt dig, dom lite mer ”extreminriktade” som säljer skate, inline, bmx å så.
kan säkert ta hem. -
menar du att köpa så finns det en tråd om det som bara är några dagar gammal..
menar du sida så finns vägverket och lite andra beroende på var du bor. -
e väl ingen större skillnad från lommabukten?
eller hela östersjön. -
sibbarp e utomhus va?
i sånna fall tror jag grejerna e sådär lite mysigt blöta nu så man får upp extra hög fart!