pjoter
Forumsvar skapade
- 
hur ser det ut rambo??
verkar ha gått ner en del.
kan inte bestämma mig riktigt. - 
cykeln = den gamla rd 350:n.. så hurtig att jag cyklar med trampcykel e jag inte..

de e fortfarande medel på 6 enligt lbws.
fan att man alltid ska komma på att man måste äta då man e på g. komme va där vid 13:00 ungefär om inte vädret ändrar sig drastiskt. - 
stabilt runt 6 enligt lommamätaren.
blir nog å packa på cykeln iaf å åka.. - 
Svar till:
det är som att skjuta gummiband med handen… funkar några ggr men likförbannat får man alltid skiten på sej själv tillslut

[/ QUOTE ]
haha!! å folk säger kite e farligt! - 
du menar väl torrdräkt handskar å helmask?
 - 
är det inte bara att bygga en flotte? av några gamla fat å en hög med virke? så fixar man ett motorfäste till en liten snurra.
de svåra blir iofs transporterna mellan sjöarna. - 
melker, det är väl bra för dig å jämt ha en filmare?
  - 
skulle det blåsa så du tror jag kan köra med 13:en så får du gärna slå en signal.
 - 
jepp dom va inte helt roliga. ska aldrig mer ta ner kiten för skoj skull..

haha, men då ser du ut som en tuff snusare, dom får många tjejer har jag hört. (själv inte vågat prova än).
jag tänkte göra tvärtemot dig och skaffa mig en leash. fast nån som man snabbt krokar i då man har krashat å ska få upp kite eller gå en bit. igår drev brädan nästan in i kiten. störande å hålla reda på den hela tiden.. eller så är det meningen att man ska kunna stå på den istället.
 - 
hoppas det går bra med bedövandet ikväll..

jag blev sittande tills 7 halv 8 med mina linor.. jävlar vad dom trasslat sig!!!hare å läk fort!
 - 
Svar till:
Mycket folk..? Vi var som mest 4 på vattnet mellan 13 och 14..
[/ QUOTE ]
det sades så i telefånen. vi var då fyra på strandbadet å några tanter som gick längs stranden å några topless töser bland kullarna. ett trevligt gäng..
blåste för lite för 13:en dock..

- 
jag tänkte ge mig ut idag. men vet inte vart man kan köra där det inte e stora vågor.
fick precis rapport från ljunghusen. kanonfint men mycket folk.
jag ger mig av till strandbaden om typ 30 min.
ring 0708 22 77 50 för rapport. - 
tackar!
gick det å köra med 12 idag?
kunde man ju ge sig … på!
jag tyckte det såg ut å blåsa på tok för mycket så jag orkade inte ens ge mig ner. jaja!
strandbaden vet jag nog inte var de är.. men man kan väl guidas.. - 
weeboy
varför gnäller du på allt.. på varenda forum så är du inne och klagar. ut å surfa istället!!
anledningen till att de flesta säljer en obes bil är att dom inte har tid eller ork att fixa upp den. kan man inte göra nåt på en bil så köper man väl ingen bil för 4500:-??
jag tycker detta verkar rätt billigt för en surfbuss.. så svårt att fixa upp en sån bil är det inte. allt är mekaniskt och rätt lätthittat. kan man inte själv så känner man väl alltid nån som kan svetsa lite. - 
va nere en kort stund å kikade oxå. såg mäktigt ut! flera duktiga där men rambo syntes..