pjoter
Forumsvar skapade
-
tror de flesta kurser är lagom långa. själv precis gått en kurs och vi körde 2 dar med ungefär 4 timmar/dag. vet inte om man hade orkat med 8 timmar på en dag. maila eller ring runt till de olika kiteskolorna och se vad dom säger. tror dom flesta kör 8h eller tills eleverna har fått okej koll på det hela.
-
fredde.
jag ska nog ner.. om jag kan få låna bil. åker nog inte så tidigt dock. kan ringa om det blir av.hur går det att lära sig i ljunghusen? blir djupt rätt fort och är en del stora vågor va?
kan man köra på tippen istället vid O-SO? -
sett dom på festival och i gbg typ 96 eller nåt sånt. Liksom de flesta band blir det mycket roligare på riktig konsert!! dom har en grym scenshow!! mycket eld!!
vill oxå se!!! -
hummm.. jo nu e jag nyktrare än då jag skrev det sista och har fortfarande samma åsikter. Anledningen till att jag skrev att jag var onykter var för att förklara den rätt sunkiga svenska som man ofta pratar/skriver i det tillståndet. förstår inte riktigt varför man skulle säga det för att verka ball..? speciellt inte då hela mitt inlägg handlar om att alkohol inte är särskilt bra.
Sedan är det ju jäkligt trist att det blir snack om droger så fort en vattenpipa visas. känner många med vattenpipa som har den för frukttobak och inte en enda som har den för att röka på. -
jättefint patrikol men fortfarande så har herr glk inte sagt ett skit om alkohol.. kan inte förstå vilken arbetsplats han har som har hand om mängder av narkomaner men inte en enda alkolist. då jag skriver detta under ett berusat tillstånd så blir säkert mycket fel (alkohol då även jag är påverkad av statens propaganda och tycker att alkohol ger ett trevligt rus då vinden e borta). fattar inte ens varför du glk orkar gnälla för detta då du som socialarbetare ( vilket du borde vara) borde ha sett mer av alkoholens verkningar än av majans. om du läser tidningarna ibland så borde du även ha läst om de adrenalinsökande tokarna som dör då de gör det de vill. då denna diskussion inte verkar leda nånstans så får du gärna maila mig på pv@webaid.nu eller ringa mig 0708-22 77 50 om det är vissa saker som du inte förstår.
-
jo jag har nog lärt mig en massa i skolan.det viktigaste jag lärt mig är att vara kritisk och inte tro på allt folk säger. vi har ju rätt många alkoholister i sverige och jag vet inte hur många av dom som tycker att alkohol är ofarligt jämfört med maja.
Sedan måste du väl förstå att det är jakten på adrenalinkickar som tar livet av en hel del folk varje år. -
tycker allt missbruk är tråkigt och att människan drar i sig gift för att ha roligt är helt sjukt men jag hoppas verkligen att du bengt är nykterist innan du börjar klanka ner på andra droger.. förhoppningsvis dricker du inte kaffe, röker, äter choklad eller något annat beroendeframkallande.
egentligen skulle man ju kunna dra in adrenalinberoendet också eftersom även det utsätter de beroende för enorma risker jämfört mot de som lever sitt liv för att putsa på sin 240. -
håller med patrikol. skulle jag haft pengar hade jag köpt en.. eftersom man inte varit beroende av vinden på det sättet innan så har man ingen riktig koll på hur de blåser.. å man vill ju inte så gärna starta upp i föpr mycket vind. ibland vill man ju ut då ingen annan som kan bättre är ute.
-
haha!! fan att man e född till fel kön!
-
en sak bara, de funkar inte alltid här nere i skåne pga all skit som finns i vattnet. eftersom det sitter en prop som driver den så blir den full med alger å så..
ska ni köpa så beställ från england.. http://www.rcsurfer.co.uk en trevlig prick som har lite koll på det å inte bara kränger skiten som hobbex gör. går att modda rejält så den går som f-n. man kan hoppa meterhögt med den å så. -
lättast att gå och prata med nån båtbutik. dom kan sånt där. I lomma finns det väl flera såna butiker och andra ställen som reparerar båtar.
har själv grejat en del med det där men kommer fasen inte ihåg.. finns ju gelcoat (eller hur de nu stavas) som man bara målar på.. det är ju inte fel så man slipper dra in fukt i brädan. borde väl inte bli plastpest i en bräda men den håller väl mkt sämre om den ofta blir fuktig. -
Svar till:
e de EH som ligger bakom den me? (…wave
)
[/ QUOTE ]
kommer snart finnas ett parti kites å brädor åsså.. en helt ny marknad! gamla damer som behöver draghjälp då dom handlat för mycket med rullatorn. -
orkade inte kolla filmen men e det en kyosho så innehar jag en sådan.. svintuff!!! funkar kanon att surfa med! fast efter ett singeläventyr där han försvann till sjöss under flera veckor och senare hittades på stranden så saknar han armar och ä med å tränar inför paralympic x games. ser lovande ut!..
köp köp köp!! skitkul! -
saknar nog två storlekar på kite.. men med 2000:- efter betalda räkningar å flera olika leksaker så dröjer det ett tag innan man får fixat det…
så om det är någon som vill skänka mig en 9 å en 17 så är ni välkomna..