Forumsvar skapade

Sida 333 av 336
  • pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 18:04 som svar på: Dom snodde min vagn, knappt inkörd!

trist att man inte kan ha det ifred från början..
    sen så tycker jag det hör till att erbjuda hitelön.. däremot kan man nästan aldrig ed att ta emot nån.
    om det nu inte e en superrik gnällgubbe som slarvat bort nåt.. då kan han fan pröjsa för att få de tillbax.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 18:00 som svar på: NSI Kiteboard leash – köpa var

jag funderar på nåt liknande till mig som nybörjare. inte för att jag kanske ska ha den i då jag kör men dels så använder man gärna två händer till draken då man går lite längre eftersom man inte har sån koll än å sen så har den en tendens att ramla i vattnet lättare för mig än för er som kan.. (tror det har nåt att göra med att gravitationen är hög runt mig). då e det fint att sätta fast den då så man slipper springa efter den hela tiden.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 15:35 som svar på: 040524

va i habo för lite över en timme sen å då gick dom ut med en 7:a. så så lite blåste det inte där.. snarare tvärtom.

Rambo, det blåste runt 6 då jag kollade å de kändes lagom för en 13 å en supergrön kiteåkare…

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:56 som svar på: 040524

nån som ska ut i habo??
    ser ut att blåsa rätt lagom för en nybörjare som mig.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 09:45 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

fusk me photoshop ju! wink.gif

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2004 vid 11:50 som svar på: Dom snodde min vagn, knappt inkörd!

säger du inget om det inte finns en belöning??
    undra varför världen ser ut som den gör….

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2004 vid 09:54 som svar på: Skåne Söndag !!

tänkte ni ge er ut snart?
    tänkte åka dit å kika lite. kanske ta ett kort eller två.

• pjoter

Medlem
    21 maj, 2004 vid 09:08 som svar på: http://www.bestkiteboarding.com

på tullverkets hemsida så finns det en omräknare. letar sig fram till att köpa varor på internet från utlandet har jag för mig.
    man kan väl ha tur å slippa unan avgifter ibland? beror väl på lite om dom kollar på det just det paketet.. tror jag?

• pjoter

Medlem
    21 maj, 2004 vid 08:45 som svar på: Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????

backe, menade inte att du klankade ner på mono, va mest mot ozzcar men ditt inlägg va sist å jag va för lat för att svara på rätt.. sorry.
    jag vill ju va en såndär tuff kille so dom i apocalypse som glider runt på monoski å jagar snowboardåkare! backscratch å helikopter.. finns inget snowboardtrick som slå dom! mmmmmmmmm..

ska köpa en cerise våtis, neonfärgad drake å en rosa fin vattenmono så ska ni få se på åka av! ska man ligga å göra snabba hoppsvängar hela dagarna… skulle man va kung på stranden!

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2004 vid 22:45 som svar på: Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????

Klanka inte på monoskis! finns inte mycket häftigare att se på vintern! när en avdankad 80-tals yuppie kommer glidande i sin neonfärgade skidoverall på en 2m monoski. Ger lätt ståpäls!
    förresten, varför är det ingen som byggt monoski till kiten?

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2004 vid 22:32 som svar på: Habo tidigt typ 10.00 Torsdag ?

hur kul e det å ha sträckt ryggen nu då… grr!! frown.gif frown.gif
    vill ut å köra ju!!!!

• pjoter

Medlem
    18 maj, 2004 vid 10:20 som svar på: AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

du kan annars göra små fina hål i kiten. ungefär som det är på stora plakat. så kan du ha den när det blåser vind. mycket praktiskt! så tejpar du bara över hålen då det blåser lite. mycket lättare att ha med en rulle silvertejp än flera kites.

// Uppfinnarjocke

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2004 vid 21:47 som svar på: Den som väntar på nåt gott …..

hittar man hur mycket det blåser runtomkring här nånstans på nätet?? (förutom vägverket som jag redan hittat).

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2004 vid 21:44 som svar på: Värsta på hoppett hittills på Steffo!

jag lovar att sparka på alla jens jag träffar! nån borde väl va den rätta… smile.gif

skämt åsido, att det finns folk som orkar.. stackarn kan inte ha några vänner eller intressen att lägga sin tid på.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:48 som svar på: Malmö trakten idag?

woohoo! kommer dit om ett tag..
    hoppas jag hittar…

Sida 333 av 336

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums pjoter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.