pjoter
Forumsvar skapade
-
trist att man inte kan ha det ifred från början..
sen så tycker jag det hör till att erbjuda hitelön.. däremot kan man nästan aldrig ed att ta emot nån.
om det nu inte e en superrik gnällgubbe som slarvat bort nåt.. då kan han fan pröjsa för att få de tillbax. -
jag funderar på nåt liknande till mig som nybörjare. inte för att jag kanske ska ha den i då jag kör men dels så använder man gärna två händer till draken då man går lite längre eftersom man inte har sån koll än å sen så har den en tendens att ramla i vattnet lättare för mig än för er som kan.. (tror det har nåt att göra med att gravitationen är hög runt mig). då e det fint att sätta fast den då så man slipper springa efter den hela tiden.
-
säger du inget om det inte finns en belöning??
undra varför världen ser ut som den gör…. -
tänkte ni ge er ut snart?
tänkte åka dit å kika lite. kanske ta ett kort eller två. -
på tullverkets hemsida så finns det en omräknare. letar sig fram till att köpa varor på internet från utlandet har jag för mig.
man kan väl ha tur å slippa unan avgifter ibland? beror väl på lite om dom kollar på det just det paketet.. tror jag? -
pjoter
Medlem21 maj, 2004 vid 08:45 som svar på: Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????backe, menade inte att du klankade ner på mono, va mest mot ozzcar men ditt inlägg va sist å jag va för lat för att svara på rätt.. sorry.
jag vill ju va en såndär tuff kille so dom i apocalypse som glider runt på monoski å jagar snowboardåkare! backscratch å helikopter.. finns inget snowboardtrick som slå dom! mmmmmmmmm..ska köpa en cerise våtis, neonfärgad drake å en rosa fin vattenmono så ska ni få se på åka av! ska man ligga å göra snabba hoppsvängar hela dagarna… skulle man va kung på stranden!
-
pjoter
Medlem20 maj, 2004 vid 22:45 som svar på: Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????Klanka inte på monoskis! finns inte mycket häftigare att se på vintern! när en avdankad 80-tals yuppie kommer glidande i sin neonfärgade skidoverall på en 2m monoski. Ger lätt ståpäls!
förresten, varför är det ingen som byggt monoski till kiten? -
hur kul e det å ha sträckt ryggen nu då… grr!!
vill ut å köra ju!!!! -
du kan annars göra små fina hål i kiten. ungefär som det är på stora plakat. så kan du ha den när det blåser vind. mycket praktiskt! så tejpar du bara över hålen då det blåser lite. mycket lättare att ha med en rulle silvertejp än flera kites.
// Uppfinnarjocke
-
hittar man hur mycket det blåser runtomkring här nånstans på nätet?? (förutom vägverket som jag redan hittat).
-
jag lovar att sparka på alla jens jag träffar! nån borde väl va den rätta…
skämt åsido, att det finns folk som orkar.. stackarn kan inte ha några vänner eller intressen att lägga sin tid på.
-
woohoo! kommer dit om ett tag..
hoppas jag hittar…