rambo_johnson
Forumsvar skapade
- 
kom ihåg min son;
volymen på pipan ska vara 25% större än hela volymen på brännkammaren för bästa utgångs hastighet.
gör pipan 1.20m lång brännkammáren typ 27-32cm lång så fixar et sig…
 - 
frågan om TABLAS inte duger
Jo det gör dom, fast Eh har bättre shape sjysstare finnish, han bygger ändå en 3-4 plankor i veckan. Det går dessutom lite snabbare med Eric brädan tar honom 2 dar att bygga 1-2 dar för målningen beroende på hur avancerad den är, frakten går på ett par dar. Sedan är shapen väl beprövad av hans lilla team i Cabarete. Känns inte som vi har lika bra koll i Habo som killarna i Cabarete.
Priset är det samma Chrille är kanske tom lite dyrare nu när dollarn har rasat…
thas my case
 - 
synd man har sålt alla sina kites! Chrilles brädor är bra tom väldigt bra men jag tycker nod EH plankorna planar snabbare dom lixom ligger ovanpå vattnet chrilles brädor är mer slickade mot vattnet (bra om man kör north kites!!!)
Jag knäckte min Eh efter nästan exakt efter ett års körning nu landade jag iofs där det var 15cm djupt kan ju ha gjort sitt. Känns som Tablas är mer hållbara dock Micke kniv är ju känd som di börd knäcker han har dratt 7 plankor! fast chrilles håller än…
Smaken är som baken, plankorna kostar lika mycket.
 - 
svar på frågan vad vi gör på vintern:
kolla http://www.spudtech.com
bra grejer ”made in america” hehe
Melker kan du inte posta lite film!
 - 
här e min nya kommer i veckan!!!
115x32cm
bara det bästa är gott nog eller va sär du Pan?
 - 
”bergman pendeln” har kommit väl till pass ser jag
snacka med mååårten idag han sa att du ladda bra, fan jag får nog åka o öva lite i Puerto Rico så jag inte hamnar efter i ladd gänget.
 - 
gött amatörernas afton!
 - 
använd huvvet är mitt enda tips kitesurfing är livsfarligt!
 - 
glöm inte vem som tog bilden du använder på pröfilen din!!!! shöw söme respect inte för att jag gör det men i alla fall
 - 
Svar till:
hahahahaha…. börjar gå lite väl långt nu.
[/ QUOTE ]
du e fan inte bättre
 - 
fan Mista zoo smögad jevel
 - 
va fan e det nu Päps, dra nåt old över dig
 - 
känns som dalen2 funakr lika bra som Dänemark
 - 
upp igen…gött ju
/postaren