rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
båda e skit kites endå, hade nog satsat på x3an dock
Takoon e sjukt bra dock
-
ja det är stor skillnad
-
jag brukar dra till indonesien o röga på i ett par månader tiden går sjukt fort då, ibland känns det som man typ bara vaknar dan efter så har det gått 3 månader. lite flummit!
hade en tjej poalre som fick en riktig jevel innan hon skulle flyga hem, hon vaknade i bilen hem från Arlanda, då hade hon endå varit med om två byten!!!!
-
jag tror inte på slingshot asså, för lite innovation där!!!
-
9 e du galen det eju kallt
-
rambo_johnson
Medlem24 september, 2003 vid 21:52 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!klart man ställer upp o fixar åt polarna i rövhål teamet
kan inte gå in på exakta märke här pga av att visa återförsäljare läser flitigt här…
-
yeees secret spöt Mista Zoo vi drar ner kl 10 typ
-
rambo_johnson
Medlem24 september, 2003 vid 18:45 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!mat vill du k´ochså ha kites eller? säg bara till
-
bandana mannen fan die klippe aus den-mark en redi karl den
-
rambo_johnson
Medlem23 september, 2003 vid 17:56 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!Kuuugen på min förgjutna sjöke pung kunde inte komma loss… Torsdag smäller det!
e alla klara för beställning av 04 nu eller?
-
waoooooow vilka fina bilder ni har tagit grattis.
Kram
-
Har sett det rövhålet toppa på en 18/19 m/s men 20m/s är tok mycke vind men låt oss säga såhär: det är klart mer register i X3an än i Northen.
Du kommer nog högre med X3 10 fast hänger längre med RH 10.
WORD: ’It is always a compromise’ -Bruno Legaignoux, inventor of the inflatable kite.
-
rambo_johnson
Medlem22 september, 2003 vid 21:26 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!ska du osse va me eller din lilla räka?