rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem22 september, 2003 vid 20:02 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!eyy passa er annrs ska jag klappa er er på säften
Kitesen är skit inge lyft inge häng inge kraft, perfans för alla rövhål här på stäffo
-
PAN är ett jävla rövhål han vet ju fan inte ett skit om kite, vem fan lyssnar på honom.
Passa er för han
Vafan då säkerhet han är en fara för sporten med sitt svaga omdöme och dessutom stooor nikotin missbrukare!
-
rambo_johnson
Medlem22 september, 2003 vid 14:33 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!jo för fan klart du får va me, du e ju ett RööÖHööölet jöööh
-
räkna lite bara, stor kite för lite vind liten kite för massa vind svårare än så är det inte, sedan får man så klart tänka efter lite på hur tjock o tung man är o väga in det i ekvationen! lycka till
PS: kör en X3 18 tex från 5 till 13m/s väger 85pannor. den är dessutom till salu för billig peng om du är sugen.
-
rambo_johnson
Medlem22 september, 2003 vid 11:11 som svar på: Rövhål Teamriders dags för nya kites!Kan jag inte säga här på stäffo
-
rambo_johnson
Medlem22 september, 2003 vid 11:00 som svar på: Intressant läsning ang. mordet på Anna LindhDu din jääävla norrlänning skit ner dig klart vi ska snacka skit här det är sket kul.
Ps: ska du va me i teamet eller?
-
dä e på g, måste veta vem som ska ha sedan beställer vi
nån mer som ska va me i team rövhål?
-
Vi vakna ju en natt med en (pardon my french) Nigga som rota igenom våra grejer. inte så himla kul men det finns ju alltid vakter man kan hyra för billig peng
-
typ 25kr för mat per dag än om man kan lätt göra av med 125kr per dag om man vill äta lobster varje dag…
typ 140 USD för boende i fetast villan på bichen per månad per person (6pers)
gött kanske, men det är ett jävla tillhåll bara så du vet. många crazy bad ass niggas som vill ha dina surt förförvade svenska pesetas…
-
JP suger i hård vind men kalrt vill du dö så go ahead nigga homie! 10m högt o landa på 20cm jevla gött
-
haha, gött, låt nickel svenssson sitta där med svarte petter jag flyttar utomlands om 1 månad
-
rambo_johnson
Medlem20 september, 2003 vid 23:21 som svar på: ingen som vill ha en termos glömd på habo??röd med blåa fjärilar, kan jag få tillbax den plllllz
kram
-
de e ju Kajjan för fan han e sjyrre, kolla kajake.com