rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
kug DMI ändrar ju fidd prognosen heeela tiden nu ser det ut som det blir väst nordväst, Båstad kan bli gött
-
på tal om engångsligg så ska du ta o tagga ner lite mista Pepe, we know what you did last weeeeekend nigga
-
rambo_johnson
Medlem20 september, 2003 vid 11:52 som svar på: Förlåt att jag kraschade på dig, vindsurfare. …aja klart e man fäg så är man väl tillåten att kita med vindsurfarna i BÖGhagapark också ha det så jävla kul.
-
köp beg det kommer komma en miljon beg bra prylar nu till hösten våren nära alla ska ha nytttttt
-
ja mer rocker på en wäkemeck, det går o köra på om man har gott fläs i grejorna o solen i ryggen
-
rambo_johnson
Medlem19 september, 2003 vid 22:59 som svar på: Förlåt att jag kraschade på dig, vindsurfare. …Vi har snälla vindsurfare i Habo dom flesta har faktiskt gått över till kite till skillnad från Böghagapark där vindsurfarna slår ihjäl en om man ens nuddar deras fina vatten..
-
det där e översatt med google från sidan på ElMundo om det är nån som undrar.
-
Svar till:
Ni kanske har läst om den sk 35-åringen, kan bara säga att det är en mkt nära bekant till mig samt vi har bott ihop ibland och han är helt oskyldig från dessa anklagelser, samt dessa j##la medier som har skrivit så j##la mkt påhitt.
Ett råd är att aldrig lita på dessa journalister som finns!![/ QUOTE ]
STOCKHOLM . – Per Olof Svensson , stopped by the Swedish police like suspect of the murder of the minister of Outer Subjects, Anna Lindh, has been declared innocent of the crime. Svensson has police antecedents, a violent character, problems with the alcohol and drugs and upheavals of personality .
-
Syyygt volta av motorvägen crazy nigga ta det lungan för fäen, jag har osse fått punka på le hughway i 150 knyck det var lite scary stuff men som tur var var det på bak hjulet o inte fram gissar att du drog ett framhjul?
-
skaffa en grab leash ja kör med det fonkar utmerket
-
rambo_johnson
Medlem17 september, 2003 vid 23:14 som svar på: Melker, MrZoo och andra invigna torsdags session?slap thät biiiiaatch
-
äh va fan tagga ved ja DMi d ä stabila grajor
-
det kommer bli kanon imorgen gubbar vi synes i Habo
-
just precis SEEEECRET SPÖTT, inget för blekfisar där inte…