rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem17 september, 2003 vid 14:52 som svar på: Tack för att vi bevarar den svenska demokratin…idiot vem då Moi? skoja du min doja
-
fan zoolander e du heeelt dö i knoppen e.l.l.ä.r
d.ö.ö.ö.ö.h
-
rambo_johnson
Medlem17 september, 2003 vid 14:25 som svar på: Melker, MrZoo och andra invigna torsdags session?naj stafän inte habo secret spött, Fifi du känner MrZoo lite va? då kanske vi akn styra upp nått jag komemr köra från lund vid 9-10 tiden Anna S åger med mig osse så du inte är ensam…
-
rambo_johnson
Medlem17 september, 2003 vid 13:26 som svar på: Melker, MrZoo och andra invigna torsdags session?Fifi om du är en snäll pige så kanske du kan få hänka på
-
rambo_johnson
Medlem17 september, 2003 vid 11:16 som svar på: Melker, MrZoo och andra invigna torsdags session?Naaaaj melker vi synes vid Mcdonken på E6 söder avfarten innan den hemliga avfarten! om du fattar, mittemot bakar dom bröd…
kom ihåg att vi max kan vara 3 bilar där så vi får samåka från hemlig plats…
/team hemlig
-
micke kniv har gjort 8 varv så de så 😛
-
määlker jag har en ny planak på G ya gonna dräggle like a little nigro boy.
/huliganvänstern mot EMU
-
rambo_johnson
Medlem16 september, 2003 vid 10:04 som svar på: Tack för att vi bevarar den svenska demokratin…HAlllååååå bilden kanske är lite ironisk men rätt ball endå
-
Jeeevla fet film dock Melker du vet att det blir en super session med the Spud Gun senare i veckan… samt lite ktie på secret spot ”the lagooooon” !!”#!”!!
-
Mecko seg server var fäääen har du den hengo? den ligger väl int i norrlann?
-
underground är lätt dom bästa produktion plankorna
-
EH är en klass för sig, men dom går o knäcka dom me, Tablas håller dock rätt bra. Shapen på EH plankorna är jeeeevligt fin dock, men den ska nog gå o kopiera
-
rambo_johnson
Medlem12 september, 2003 vid 10:02 som svar på: Colonawaterspot i hurgada letar instruktorfifan egypten suger doktet