rambo_johnson
Forumsvar skapade
- 
inte lätt o vara fattig kitesurfare 
- 
Tippen e fan bra, har själv grindat på båtar där det är kul… 
- 
öööh, inte för att några kitetillverkare gör schackel dock.. men quick relaser är dom rät bra på, men det är ju en del domma nybörjare som köper lågpris schackel och hugger av quickreleasen… Vilket kasnke inte är så smart… Har själv en sådan schackel den löser över huvudtaet inte ut under tryck, men va fan man har aldrig tid att dra schacklet endå… 
- 
haha det är ju Rambo där 
- 
syge bananer, snart smäller det väl i svedan tyvärr 
- 
rambo_johnsonMedlem9 september, 2003 vid 13:00 som svar på: HJÄLP… Kitevänner! Tre Naish X3 stulna…. 🙁faaaen, KÄZ, jävla arslen 
- 
rambo_johnsonMedlem9 september, 2003 vid 10:22 som svar på: Ny dag med vind i Skåne – var åker vi??glööööm lundåkra idag sjuuukt mycke vind där, knäckte min bräda där igår fifan va mycke vind det var…. 
- 
vAD JAG HAR TESTAT AV 04 SÅ ÄR tAKOON sKOOP 3 lätt den bästa, sjukt mycke drag men ändå massa depower… 
- 
vi har vatt o kitat lite i varberg o så 
- 
rambo_johnsonMedlem5 september, 2003 vid 16:14 som svar på: Blir det något i Varberg om det blåser Sydost ?kanske endå 
- 
Kajjan.com eller kajake.com 
- 
zoolander du ska va me i Team Ramboo för fan jag fixar kites till dig ingen fara 
- 
ta av dom där brillorna så ska du fås e på skata…. höhö men jag håller med där e hon fan rät lägger 
- 
fan jävla schitésurfare sadist sarkister e vi allihopa 
- 
kitesurfing suger fett, lägg ner