samhansson
Forumsvar skapade
-
hehe exakt, ja björkäng var ju nästan sämre än habo
-
jä EH7 wave är den grymmaste
-
Svar till:
Pumpningen är en del av hela surfningen, fan vad bekväma ni är. Personligen tycker jag det känns gott när man får trycka i den sista luften och då veta att snart är jag på vattnet.l
[/ QUOTE ]
Exakt, jag tyckar att vi alla ska gå tillbaks till 1L pumpen
-
Svar till:
Naj inte än. Kommer säkert att testa nån gång men hittills har jag blivit bra avskräckt från alla man har sett runt om i världen. Såg till och med en kite som gick i två bitar när den rullade, fick 5:e linan runt sig och sedan startade. Det såg sådär ut. Men det kanske är bra.
[/ QUOTE ]
nu hittade ja bilden på Tysken som fukkade upp det ordentligt med sin naish.. Bommen fastnade nånstanns på mitten å han blev bjöden på en jäkla sväng. Tur att han klarade sig med skrubbsår.
-
ja hoppas allt gick bra..
Var launchar ni i habo, bakom den där kullen? För de e lite cp vind där..
Sam -
lyssna på Filip, han vet….
-
haha ge dom bara. ser ut o va lite tryck i dom vogerna
-
vi hade med alla 7,10,12,14,17. Ja har kort 14 o 10 lika mycket och morten har kort 12, men har aven anvant 17 och 7
-
syn om dig hugo, vi mosta msn:a snart (resan)
Filip: Resan har varit perfekt, bara julafton det inte har blost. sjyssta manniskor, bra fester. Sadar bra spotts. Ak till Corralejo for i sotavento ar det bara offshorevind och tyskar. Nu ar det som kallast, sa det blir ju battre och battre, vatdrakt ar ett maste fram till februari. See yaaa sooon filip o hallsa brossan