samhansson
Forumsvar skapade
-
samhansson
Medlem5 december, 2004 vid 21:58 som svar på: Snart kan man kanske hoppa lika högt som rambo…ja hatar tyskar
-
fan går inte ladda upp, har en grym logga på g
-
ja, det är lite för smalt eller hur?
stora våror där i fågelvik? norr eller söder om? -
samhansson
Medlem3 december, 2004 vid 09:59 som svar på: BEWARE OF THE ”BIG OL’MIGHTY ” PÅ 3an 22.00 IDAG!Fem gånger så stor som Mårten ”snicke-snackaren” Trotzig`s
-
slår vad att mr:anonym e snubben som importerar kitesen till sweden, om de nu e nån som gör det
-
ojojo, hörde just nu att KiteFlameAB ligger i hårda förhandlingar med både WCL och geRambo.
Återkommer med mer information så fort jag kan
-
De tisslas och tasslas att Brickan skall draftas till TeamFlame år 2005….
nån som vet nått mer?
-
Gött, jag ska införaskaffa mig ett par sånna ”clicker bindning” snabbare än snabbt….
-
Bra köp Roger, tror att dom e sköna. Lägg upp bilder och info så fort du testat.
Mvh Sam
-
samhansson
Medlem30 november, 2004 vid 18:10 som svar på: Vilka frågor har ni till en världsmästare?Svar till:
3 dagar kvar innan intervjun med Aaron Hadlow!
Peter
[/ QUOTE ]
kan knappt vänta
-
brickan, öland suger och du vet de… Rykterna säger att du kommer att bli tryckt på papper

-
Svar till:
ordna en på öland med!

[/ QUOTE ]
nej inte öland
Rykterna säger att ”King of the Lagooon” kommer gå av stepeln till våren, fett med prispengar oxå
-
samhansson
Medlem29 november, 2004 vid 09:18 som svar på: Något att tänka på när ni hamnar i sjönöd!!!lägg ner skiten och ge pengarna till de fattiga…