samhansson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Jo det kan man. jag har kört i 24 m/s med den men då får man ha jävligt korta linor.
[/ QUOTE ]
hardkåård eller ljugarbänk? Linlängd?Ja e cp-överriggad med min 7:a i 16m/s typ
-
jätte GAY
farliet vettifan, bara å släppa skiten
-
Bra talat roger..
Men din bild behövs roteras 90grader va
Eller de e ja som inte ser, har 800*600 16bits färg (felsäkert läge). -
höjer ett varnings finger för alla sånna grajor
-
ja vet inte vad prospän är, men 05nitro e fan grymmmm asså.
+de andra cabrinha 05 kitesen, good shitttt -
Jottajävel, ha de bra!!!!
-
enligt min ”när blåser det pung teori”, eeeee jääääää.
-
ok då vet jag det.
-
rambo inte så möe på steffo – kiteboarding.se nere = Nått i görningen 1+1=2
-
Svar till:
mmm upp till 3 års fängelse för smygfilmning är det snack om… bl a nämndes plajan som ett av de plejs man inte får filma folk på. Lite knäppt; man ska inte bli filmad ”där man inte räknat med det” (eller nåt i den stilen), vafan är man på plajan så har ska man väl rätt och filma polare/familj etc…
[/ QUOTE ]
hehehe, får helvede, de enda du icke för göra te film/foto e allt om försvaret(då kan då åka illa ut) Du kan fota arafats lik eller brittnys mus å publisera de utan problem, samvetet e vällan de enda som sätter stopp…
Fet film, bra jobbat meramera

-
ringet å väcker dig i morgon bitti… syyyykt tidigt
-
Svar till:
Hur stort intresse är det för en träff(skoj tävling) i mitten av April.PB på Hotell Kittelfjäll kan ordna riktigt bra priser för boende och mat.Om det inte skulle blåsa finns Sveriges roligaste åknig i backarna.Skulle gå att ordna sovbuss från Skåne via stockholm om det finns intresse.
http://www.kittelfjall.com
(Du Rambo, här finns klippor och rännor där även du backar !)
Peter
[/ QUOTE ]
Kittelfjäll, fyfan de e bra. Är namnet Peter Svensson bekant för dig? Min kusin som va skidlärare där, i många år……
mvh: Sam
-
Svar till:
Eklov sa samma sak när jag pratade med honom i dag men han figurerar i kiteflame kretsar han med.
Får väl ta en tur mynningen en helg men lär väl inte bli besviken
.[/ QUOTE ]
ring om de blir vivaLaMynning
-
Svar till:
Jag kommer långväga för att njuta av Habo på Fredag.
[/ QUOTE ]
Brickan för bövulen, pallra din växjö r..v till mynningen istället.. lite waves i villshärad skulle du gilla