samhansson
Forumsvar skapade
-
Fän snacka med Bert i Skara, han byggde en för länge sen
Fet e den -
Fän snacka med Bert i Skara, han byggde en för länge sen
-
De suger, ´kiteförbud på hela ön vettu.
-
Har inte fått pengarna från försäkringsbolaget ännu, men jag köper den kompis….
-
Svar till:
Hur fan pallar ni med attt köra på det pung stället dag ut o dag in?
Kom ner till sydkusten och hoppa på lite läppar istället!![/ QUOTE ]
hehe, sant
-
Svar till:
håll flabben
[/ QUOTE ]
fredag blir det vind, surf jott? -
Svar till:
Det verkar lättare att hålla på med och jag tror det funkar bra. Jag har ju inte kört så mycket så jag tror inte det är kiten som begränsar mig i första taget dessutom verkar den funka riktigt bra även för bra åkare.
Men jag har inte köpt någon än, håller på att bestämma mig men det är svårt.
men om man listar fördelarna med dom då? Jag vet ju verkligen inte allt och har säkert missuppfattat en del så lägg till mer.Foil
Fördelar: liten och lätt i väskan, enkel rigning, enkel start och landning. Depower på dom jag kollat på. Lite hållbarare (enligt en del).
Nackdelar: Sämre på vattnet om det e en öppen. jag har inga planer på att använda den på vattnet.
Ostabilare i formen? dom jag kollat på verkar klara sig ändå men en uppblåsbar borde ju hålla sig bättre.LEI
fördelar: många beg, särskillt nu. Kan användas på vattnet lättare och jag kan ju ändra mig. Snabbare och roligare enligt vissa, själv kan jag inte jämföra än. Depower på samtliga nu förtiden antar jag.nackdelar: pumpa är tråkigt.priset är oftast högre. jobbigare hantering vid start o landning. Tar större plats när den e packad.
[/ QUOTE ]
ska no köpa en foil, pumpa e ju faktiskt en nakdel..
-
Dom ska hålla sig te sina egan drakar
-
Svar till:
Ha,
visst har sten-åke en sele på sig men jag har ännu inte sett han kita. Gillar honom, mycket snack på den där.
He he.
/Henrik
[/ QUOTE ]
jojo han loopar och allt….
Staine in axion
http://www.kiteflame.se/Bild_69.htm -
Tyskarnas, sjukt-folk