sidpiraya
Forumsvar skapade
-
Fan akta er för försäkringsbolag, banker, pirayaklubbar, team rövål och andra mer eller mindre skumma församlingar.
Mitt tips är att hålla sig borta från allt sånt ofog.
-
Jag kommer nog förbi, det ska inte bli så kallt men det ser ut som det finns rätt mycket risk för regn.
/Michael
-
sidpiraya
Medlem2 januari, 2004 vid 09:07 som svar på: Första kite dagen? 040102 *DELETED* *DELETED*ahh , kollade datumet först nu 🙂
Gött då tok kör vi på söndag..
/Michael
-
sidpiraya
Medlem2 januari, 2004 vid 08:23 som svar på: Första kite dagen? 040102 *DELETED* *DELETED*fan ska bli jävligt kallt i morn , spara på krafterna så kör vi söndag i stället då ska det bli + grader igen.
-
Ha ha, jag kan bara rulla ut halva kiten åt gången gå det tar ca 2 * 2-6 timmar. beroende på hur våt den är.
Dock varnas för sand precis överalt i lägenheten efteråt, vilket kan få fruar/män/sambos mf på ganska dåligt humör om man gör detta för ofta 🙂
/Michael
-
Hmm , jag tycker ni är lite gnälliga 🙂
Jag har mina utanpå och utan band för att det ska komma in vatten i dem, de är ju fan så jävla varma så det är bara skönt att få lite svalka i dem..
/Michael
-
LOL
Fan du kommer skrämma slag på halva caribien 🙂Nä skämt o sido det klär en äkta rasta-man som du.
/Michael -
He he , nä nu får bli kvar här, nu kvalar du lätt in på reggie festivalerna på criss 🙂
/Michael