sidpiraya
Forumsvar skapade
-
Jag var ute.. var var du?
Jp håla är nära lund, -
ja fan jag och MTK var ute..
-
OK alla gubbar och tanter, samling på Jp kl 12, går det inte att köra där drar vi i samlad trupp till nån super hemlig spot.
/Michael
070 72 75 946 -
sidpiraya
Medlem6 december, 2003 vid 09:53 som svar på: Malmöbor – förena eder för föders skull, Ribbanvi träfas vid 12 på jp, går det inte att köra där så dycker vi nog upp i allafall jag.
gött med grunt vatten nu när det är så kallt,Michael
070 72 75 946 -
Mike vad säger du om ribban i Malmö eller ska vi dra ner till skanörs hamn?
lite strange vind N NV på förmidaged N mitt på dagen vridande till NO.Jag stiger upp vid 10 i morn sen är jag klar att köra när som.
/Michael
070 72 75 946 -
Varsel om storm
Udsendt af DMI, den 5. december 2003 12:31 lokal dansk tid
Varslet gælder Vestsjællands amt, Frederiksborgs amt, Roskilde amt, Københavns amt samt Storstrømmens amt. I løbet af i aften og i nat vantes storm og ved nord- og vestvendte kyster vindstød af orkanstyrke fra nordvest og nord. Stormen kulminerer mellem 03 og 07 lokal tid.
-
ja fan bara jobb & jobb,
Men det är först i kväll och i morn (lördag) det ska blåsa så att adrealinet pumpar bara man tittar på färgerna på DMI 🙂
Fy fan gubbar i morn blir det Rock N Roll…
/Michael
-
Ser ut som det blir nord på lördag, vi skulle kunna invadera ribban :-), om det blir rak N i annat fall finns det bättre ställe.
/Michael
-
Fredag = jobb lördag = ledig 🙂
lite kyla får man stå ut med, det ska bli sol det värmer lite:-)
-
jag ska köra 100% säkert om det blåser 6+
Vet inte var än./Michael
-
Gött att höra, kämpa på 🙂
/Michael
-
ja lätt an av de tradigaste filmerna jag sätt efter 9 min har de fortfarande inte börjat kajta , nä jag säger bara skit i att ladda ner den.