sidpiraya
Forumsvar skapade
-
öhhh nej 2 binärt är 10
exempel:
0 0 0 1 0
16 8 4 2 11 binärt är 01
exempel:
0 0 0 0 1
16 8 4 2 1/mister nörd
-
sidpiraya
Medlem14 oktober, 2003 vid 11:31 som svar på: Ribbersborg 031014 kl 15:20 N 5,4 / 6,0 i byarnaNågra rövhål drar ditt om ca 30 min..
-
Är man mycket överigad så är en stor del av tekniken att inte komma upp i sån hastighet att man inte kan bromsa, så vänta inte med att följa alla dessa fina tips du fått tills du kör i 100 km/h utan se till att inte köra fortare än att du kan bromsa..
-
inte helt fel faktiskt, den och en spud-gun 🙂
-
fan jag tappade min bandana i dag 🙁
Känner mig som en halv man nu.. måste fixa en nu snabbt som fan ..
-
Lördag Lördag lördag 🙂
-
sidpiraya
Medlem10 oktober, 2003 vid 12:17 som svar på: vad har ni som kört ss fuel 17 att säga om den?Svar till:
Jag ska köpa: 17
)[/ QUOTE ]
Om du är tilräkligt duktig/kontroll så att du inte crashar den så kan du få testa min 17 , sen tror jag att du har bestämt dig 🙂
/Michael
-
sidpiraya
Medlem10 oktober, 2003 vid 07:40 som svar på: vad har ni som kört ss fuel 17 att säga om den?om du har en 12:a så kör på 17.
-
Fan ni bara roar er ..
Var ska alla rövhål åka på lördag? -
sidpiraya
Medlem9 oktober, 2003 vid 20:02 som svar på: vad har ni som kört ss fuel 17 att säga om den?jävligt nice kite..
men om du inte väger runt 80 eller mer, så har du nog som Jake the snake sajer roligare/kanHålaDenLängre med en 15../Michael
-
kan hon fixa custom bandanas också??
-
mii mää , vi får utnämna den till team R nya kostym.
-
vad fan Pan är du vaken så hör dax ????
Jag sitter på jobb det suger…
Undrar om jag inte håller på att få en akut lunginflamation och måste åka hem 🙂 -
ha ha coolt att du hackat kite.se 🙂
team rövhål sprider sig som en löpeld över hela internet. Ha ha ..