sidpiraya
Forumsvar skapade
-
sidpiraya
Medlem19 september, 2003 vid 19:17 som svar på: Hur var det med vind idag och vad tros om helgen?körde på pynten i KPH runt 7 m/s 🙂
/Michael
-
Ni får komma över till kph annars blåser mellan 7-8 i medel vind nu på kastrup .-)
drar ut till pynten om en timme…skulle det mot förmodan inte blåsa då så får man testa danskarnas fredags bar som har öppet varje fredag då det inte blåser 🙂
/micahel
/Michael -
sidpiraya
Medlem17 september, 2003 vid 13:20 som svar på: Melker, MrZoo och andra invigna torsdags session?aah det blir nice nice vind, även på hemlig, hemlig, hemlig spot 🙂
Sandhammaren – Falsterbo
Risk för medelvind över 10 m/s: 30%
Risk för medelvind över 14 m/s: 0%Onsdag kväll: V-SV 2 till 6 m/s. God sikt.
Onsdag natt: SV 4 till 7 m/s. God sikt.
Torsdag förmiddag: S-SV 6 till 9 m/s. God sikt.
Torsdag eftermiddag: S-SV 6 till 10 m/s. God sikt.Falsterbo – Hallands Väderö
Risk för medelvind över 10 m/s: 30%
Risk för medelvind över 14 m/s: 0%Onsdag kväll: S-SV 1 till 5 m/s. God sikt.
Onsdag natt: S-SV 4 till 8 m/s. God sikt.
Torsdag förmiddag: S-SV 5 till 9 m/s. God sikt.
Torsdag eftermiddag: S-SV 5 till 9 m/s. God sikt. -
sidpiraya
Medlem12 september, 2003 vid 13:30 som svar på: Skåne – Ser ut att bli hyfsad vind imorgon lördagAhh ska ni prova den i morn??
kommer ni ner till tippen också??
-
Ahhh vad fan det är bara till att pissa i den lite då och då.. det håller 37 grader + att det ska ju vara nått av det renaste sägs det 🙂
-
ok, här kommer Dansk-tolken..
Killen var för första gången ute i +10m/s.
Drar upp kiten för snabbt så han lyfts, då drar han ner den igenom powerzonen och åker rakt in i en lastbil..Hoppas han klarar sig lika bra som dem som råkat ut för liknande i svergie..
/Michael
-
a shit det borde jag ha kunnat räknat ut att du ville med, jag lovar jag ska ringa dig nästa gång 🙂
/Michael
-
Ja fan det ser ut som det rock n roll i morn..
full som fan.. så det är bara till att spänna bandanan extra hårt så huvudet håls på plats.. trode fan det skulle sprängas vid varje landning i dag 🙁nån mer än jag som är i ljunghusen vid 10-11 snåret?
/michael
-
jag dyker upp på Ljunghusen eller golfklubben om ca 1 timme..
/Michael
-
mm näset… näset..
Klart som fan blir näset i morn… det ska ju vara hård rock där 🙂
/mr bandanaman
-
Fan vad gött då vet vi vem som ska köra båt när vi ska köra downwind race 🙂