skanepaul
Forumsvar skapade
-
Tantrums går väl att göra ikrokad?
-
ok du får min för 1000 + frakt!
-
skanepaul
Medlem29 augusti, 2005 vid 10:52 som svar på: behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?Jag hade tagit med Cobra bommen också, så har du en ”normal” bom med dig, som garanterat funkar till alla sorters LEI kites. Väger ju bara 1kg typ.
-
Jag säljer en likadan för 1500:-, nyskick utan bom.
-
Svar till:
Svar till:
jag har ju en fiiin wavebård ja me
[/ QUOTE ]
Hahahaha, är det det bästa du har att komma med???
Ser juh ut som något från sent 80-tal!!
Rambo, trodde faktiskt att du hade bättre koll än att köpa sledna ”left overs” från nått lagerskjul…

/Kite Kalle
[/ QUOTE ]
Där ser man hur mycket olika koll på grejer vi har…
-
Kul grej, satt och kollade på lite bilder min flickvän tagit i Egypten när vi va där i början på juni, och Bengans Torch 12 låg på stranden och det måste fanimej vara en 06 prototyp då den hade samma design på vingtipparna. Slog mej inte då, trodde bara han hade fått tag i nån udda variant p.g.a. av att han äger stället och dem använder Naish där.
Ska försöka få tag i bilden.
-
Måste faktiskt säga att det var lite skrattretande det där med att kameran inte ”hann med” (verkar planerat) eller så var personen bakom kameran riktigt kass och kitar inte själv.
-
Jo, men så har jag också en JN Primadonna 16…Man kan ju öva lite nya stuff i mindre vind och det är ju kul, men man är ju trots allt ganska bra riggad på en 16 i knappt 8m/s, varjefall en JN Primadonna 16.
-
25m/s!!!???? Det skulle jag vilja se…

Körde i Mossby igår i 6 till kanske max 8 och hade hur kul som helst.
-
Nej för fan det finns. På svenska blir det huggormsfett, eller hur?